پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
باشگاه مشتریان سانا؛ ابزار هوشمندسازی کسبوکار شما
امروزه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات، شکل و ماهیت بسیاری از کسبوکارهای تجاری را تغییر داده و قدرت آنها را در ارائه خدمات، به شکل چشمگیری بالا برده است؛ بنابراین استفاده از ابزارهای مناسب در بازار رقابتی موجود امری ضروری است، اما نکته کلیدی و اصلی در رونق کسبوکارها، رضایتمندی مشتریان و بازدیدکنندگان است.
پلتفرم باشگاه مشتریان ساز «سانا» یکی از محصولات وفادارسازی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد است که بهعنوان راهکاری جامع، امکان ساخت و راهاندازی باشگاه مشتریان خاص را برای انواع کسبوکارها، متناسب با صنف، اندازه و استراتژی آنها فراهم میکند.
با استفاده از سانا، اطلاعات خرید مشتریان درلحظه توسط دستگاههای کارتخوان در باشگاه ثبت شده و سناریوهای تعریفشده برای مشتریان در همان لحظه اعمال میشود. همچنین امکان اتصال باشگاه به صندوق فروشگاهی، برنامه حسابداری و سایر برنامههای کاربردی کسبوکار میسر است.
با استفاده از سانا، صاحبان کسبوکار میتوانند مشتریان خود را شناسایی کرده و رفتار آنها را رصد کنند و از طریق ابزارها و درگاههای مناسب، طرحهای جذب یا نگهداشت مشتریان خود را در قالبی اثربخش برنامهریزی، اجرا و ارزیابی کنند.
پلتفرم مذکور بر چهار محور اصلی ثبت اطلاعات مشتريان، رصد و تحلیل رفتار مشتريان، تشویق هدفمند و انگیزهسازی و اجرای كمپينهای تبليغاتی و ارتباط مستمر با مشتریان، طراحی و پیادهسازی شده و هر کدام از قابلیتهای موجود در آن پوششدهنده یکی از این محورهاست.
همچنین کسبوکارها با راهاندازی باشگاه مشتریان اختصاصی خود میتوانند به امکانات ذیل دسترسی داشته باشند:
- ایجاد بانک اطلاعاتی کامل از مشتریان؛
- رصد رفتار مشتریان و دستهبندی گزارشهای مورد نیاز؛
- صدور انواع کوپنهای تخفیف اتوماتیک و دستی برای مشتریان؛
- برنامهریزی و اجرای جشنوارههای فروش؛
- اطلاعرسانی انواع پیامها به مشتریان از طریق پنل پیامکی.
کسبوکارها بهمنظور برخورداری از امکانات این پلتفرم میتوانند به سایت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مراجعه کنند.