راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کسب‌وکارهای اینترنتی در ایستگاه مالیات

الزام کسب‌وکارهای اینترنتی به داشتن کد مالیاتی، بحث داغ روزهای انتهایی سال ۱۴۰۰ بود. در این بین، بی‌اطلاعی کسب‌وکارهای کوچک و خانگی از قوانین این حوزه، آنها را بیش از سایر کسب‌وکارها، در معرض اشتباهات مهلکی قرار می‌داد.

از همین رو، آکادمی پی‌پینگ به‌عنوان بازوی آموزشی پی‌پینگ، مأموریت یافت تا با درک این شکاف، آموزش‌هایی ساده و کاربردی را برای کاربران خود و این دست کسب‌وکارها فراهم کند که از آن جمله می‌توان به برگزاری چندین رویداد آموزشی آنلاین در اینستاگرام و کلاب‌هاوس با بیش از شش ساعت محتوای تخصصی، همراه با پرسش و پاسخ مستقیم با مخاطبان اشاره کرد. اکنون با نزدیک‌شدن به موعد تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی (31 خرداد 1401)، آکادمی پی‌پینگ اقدام به برگزاری دوره «آموزش نحوه تنظیم اظهارنامه و انجام تکالیف مالیاتی» کرده تا کسب‌وکارهای مذکور را برای این مرحله آماده کند.

این دوره به‌صورت آنلاین و در سه جلسه برگزار می‌شود:

  1. آگاهی از تکالیف مالیاتی کسب‌وکارهای اینترنتی، شنبه 21 خرداد، ساعت 21:00 – 18:00
  2. محاسبه مالیات و تنظیم اظهارنامه مالیاتی، سه‌شنبه 24 خرداد، ساعت 21:00 – 18:00
  3. جرایم، معافیت‌ها و تنظیم صورت معاملات فصلی، شنبه 28 خرداد، ساعت 21:00 – 18:00

مباحث آموزشی از مفاهیم پایه شروع و تا تکمیل اظهارنامه مالیاتی، انواع معافیت‌‌ها و… به‌صورت کاملاً کاربردی ادامه خواهد داشت؛ تا جایی که در انتها، قادر خواهید بود مسائل مالیاتی کسب‌وکار خود را درک و نسبت به تکمیل اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنید.

مدرس این دوره، هادی اکبری است که بیش از 20 سال سابقه اجرایی و مشاوره و همچنین بیش از 10 سال سابقه آموزش و تدریس در حوزه قوانین حسابداری و مالی را در کارنامه خود دارد که از آن جمله، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدرس و مشاور مباحث تخصصی مالی و قوانین در مرکز آریانا از سال ۱۳۸۹
  • مدرس و مشاور مباحث تخصصی مالی و قوانین در مدرسه مالی روشنگران از سال ۱۳۹۱
  • تدریس مباحث قوانین در مپنا (چندین دوره)
  • مدرس دوره‌های مالی و قوانین در سایپا (چندین دوره)
  • تدریس مباحث قوانین در خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • مدرس و مشاور دوره‌های مالی در شرکت نوین تجارت
  • مدرس و مشاور مباحث قوانین در شرکت صاایران
  • تدریس مباحث مالی در شرکت فراساحل و تایدواتر خاورمیانه

افراد و کسب‌وکارهای متقاضی می‌توانند از طریق آدرس لینک‌شده، اقدام به ثبت نام نمایند. کد تخفیف 30 درصدی Way2pay نیز برای مخاطبان راه‌پرداخت در نظر گرفته شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.