راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بر اساس گزارش دی‌ماه شاپرک / سپ همچنان پرتراکنش‌ترین پی‌اس‌پی

شرکت پرداخت الکترونیک سامان با سهم 21/15درصدی از تعداد کل تراکنش‌ها، همچنان بالاترین سهم را در بین شرکت‌های پی‌اس‌پی به خود اختصاص داد.

به گزارش اداره روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، طبق گزارش شرکت شاپرک برای دی‌ماه، شرکت پرداخت الکترونیک سامان با سهم 21/15درصدی از تعداد کل تراکنش‌های انجام‌شده، بالاترین سهم در تعداد تراکنش را در بین شرکت‌های پرداخت الکترونیک به خود اختصاص داد و با حفظ جایگاه همانند گذشته بالاترین سهم در تراکنش‌های کارت‌خوان فروشگاهی، تعداد تراکنش اینترنتی، مبلغ تراکنش موبایلی و مبلغ تراکنش اینترنتی را به ثبت رساند.

آخرین گزارش شاپرک حکایت از پیشتازی پرداخت الکترونیک سامان از سهم تعداد تراکنش­‌های کارت‌خوان به میزان 20/91درصدی و پوشش 35/82درصدی تعداد تراکنش‌های موبایلی دارد که با رشد 0/67درصدی همراه بوده و از رتبه نخست پرداخت الکترونیک سامان با سهم 21/17درصدی از بازار تراکنش‌های خرید خبر می‌دهد و در ادامه از بازار مبلغی تراکنش‌های اینترنتی و پوشش 36/42درصدی در بین شرکت‌های پرداخت الکترونیک و کسب رتبه نخست نوید می­‌دهد.

بنا بر این گزارش، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با پوشش 40/55 درصد از سهم بازار در بخش ابزار پذیرش موبایلی، سهم عمده‌ای از بازار مبلغی تراکنش‌های این ابزار را پشتیبانی می‌کند.

2 دیدگاه
  1. محمد کلیمی می‌گوید

    از نظر مبلغی «به پرداخت ملت» رتبه نخست رو داره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.