راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اقدامات بانک ملی ایران برای کاهش مراجعه به شعب / پیشگیری از کرونا با بانکداری الکترونیکی

بانک ملی ایران با توجه به فرا رسیدن موج سوم شیوع کرونا در کشور، امکانات خود برای استفاده غیرحضوری مشتریان از خدمات بانکی بدون مراجعه به شعب را افزایش داده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با اعمال محدودیت‌های کرونایی و کاهش تعداد کارکنان بانک‌ها، ضروری است مشتریان تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعب بانک امتناع کنند. در همین راستا، خدمات بانکداری الکترونیک ازجمله سامانه‌های بام، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن 60، دستگاه‌های خودگردان و… می‌توانند بسیاری از خدمات شعبه را به مشتری ارائه دهند.

همچنین به‌منظور کاهش تماس‌های تلفنی با سامانه‌های اطلاع‌رسانی برای دریافت مشاوره‌های بانکی، بات «باجه» روی اپلیکیشن «بله» راه‌اندازی شده است. این بازو با دریافت مشخصات هویتی مشتریان و نیز ثبت سوال، در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ می‌دهد.

ضمن اینکه برخی محدودیت‌ها در تراکنش‌های بانکی برداشته شده که ازجمله آن‌ها می‌توان به افزایش سقف کارت به کارت شتابی و درون بانکی تا 10 میلیون تومان در هر روز اشاره کرد. دستگاه‌های خودگردان بانک ملی ایران هم به‌منظور دریافت و پرداخت وجه نقد بدون هیچ محدودیت زمانی و به‌طور شبانه‌روزی در هفت روز هفته برای خدمت‌رسانی به مشتریان فعال‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.