راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش راه پرداخت از حضور انیاک در نمایشگاه کنفرانس بازاریابی خدمات مالی

در حاشیه برگزاری سومین کنفرانس بازاریابی خدمات مالی نمایشگاهی با حضور موسسه‌های مالی و اعتباری و برخی از شرکت‌های صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک برگزار

شده بود. یکی از شرکت‌هایی که در این نمایشگاه ح
ضور داشت شرکت فن‌آوران انیاک بود.
از جدید‌ترین محصولات ارائه شده شرکت انیاک در نمایشگاه، دستگاه شارژ کارت بلیط اتوبوس‌ بود. به کمک این دستگاه باجه‌دار شرکت اتوبوس‌رانی می‌تواند کارت‌های مسافران را شارژ کند. این محصول هم اکنون در شهرهای اصفهان، ارومیه و مشهد که سیستم پرداخت کرایه اتوبوس الکترونیکی راه‌اندازی شده استفاده می‌شود. شرکت انیاک برای این محصول با بانک تجارت قرارداد همکاری بسته است.

دستگاه پرداخت آسان
معمولا هریک از ما کارت‌های برداشت بانک‌های مختلف را داریم و برخی اوقات فراموش می‌کنیم کارت‌مان را همراه ببریم، برای جلوگیری از چنین دردسری تگ‌های NFC طراحی شده که می‌توانید آن را به موبایل چسبانده و همیشه همراه داشته باشید. برای این کار ابتدا باید اطلاعات کارت روی تگ منتقل شود. به این انتقال اطلاعات شخصی‌سازی اطلاعات گفته می‌شودو در داخل بانک انجام می‌شود. برای استفاده از تگ‌ها کافی است موبایل را نزدیک پوز NFCدار فروشگاه گرفته و مبلغ مورد نظر را وارد کنید.

پروژه سفارش خرید
این دستگاه که بیشتر برای فروشندگان میوه و مواد پروتئینی در نظر گرفته شده، فروشنده را قادر به سفارش محصولات مورد نظر خود از داخل مغازه می‌کند در این طرح بانک شهر با شرکت انیاک قراردادی تنظیم کرده است و فروشندگان می‌توانند دستگاه را از بانک شهر اجاره کنند. هر فروشنده می‌تواند لیست و قیمت محصولات مورد نظر خود را تنها با فشردن دکمه‌ای دریافت کند و پس از آن با کشیدن کارت و واریز پول سفارش خود را در محل مغازه تحویل بگیرد.

Pc pose
در این طرح انیاک با بانک تجارت قراردادی امضا کرده که طی آن بیمه‌گزاران بیمه ایران می‌توانند اقساط بیمه را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند. برای این اطلاعات بیمه‌ای فرد از طریق کامپیو‌تر به پوز موجود در شرکت بیمه منتقل می‌شود و پس از آن فرد می‌تواند قسط بیمه خود را بدون نیاز به مراجعه به بانک بپردازند. دراین طرح برای هر حساب بیمه شماره حساب مجزا در نظر گرفته شده است.

Verifone
انیاک نماینده شرکت آمریکایی وری‌فون در ایران است. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده تجهیزات پرداخت الکترونیک در جهان است. محصولات وری‌فون به لحاظ سرعت پردازنده و حافظه مناسب نسل آینده است و می‌تواند نرم افزارهای کنونی و نرم‌افزارهای آینده را به لحاظ خدمات ارزش‌افزوده به راحتی پشتیبانی کند. دستگاه پوز این شرکت به شکل‌های مختلفی چون بلوتوث‌دار، وای‌فای و جی‌‌پی‌آر‌‌اس وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.