راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارگزاری بانک پاسارگاد

شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد، به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه مالی پاسارگاد از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در بازار سرمایه آغاز کرده است. این کارگزاری هم‌اکنون با ۱۱ شعبه معاملاتی در شهر‌های تهران، اراک، قزوین، زنجان، تبریز، اصفهان، کیش، مشهد، بابلسر و ۳۲ ایستگاه معاملاتی، پاسخگوی مشتریان خود است.

این شرکت کارگزاری دارای تمامی مجوزهای معاملات اوراق بهادار در بورس تهران و فرابورس، خرید و فروش محصولات فلزی، فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، خرید و فروش محصولات کشاورزی، معاملات آتی، معاملات انواع محصولات وارداتی و داخلی پذیرفته شده در بورس کالا، مشاورپذیرش در بورس اوراق بهادار و فرابورس و مشاور عرضه اوراق بهادار است.

همپنین، شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد با در نظر گرفتن نیاز مشتریان، سامانه‌های اختصاصی «پاسارگاد تریدر و نیروانا» را طراحی کرده است. این سامانه‌های معاملاتی معاملات برخط سهام و اوراق بهادار به صورت خرد و بلوک، معاملات شرطی و معاملات برخط آتی سکه را امکان‌پذیر می‌کند.

سال تأسیس:

۱۳۸۵

مدیرعامل:

سمت فعلی:
مدیرعامل کارگزاری بانک پاسارگاد

اعضای هیئت‌مدیره:

سمت فعلی:
رئیس هیئت‌مدیره کارگزاری بانک پاسارگاد

سمت فعلی:
نایب رئیس هیئت‌مدیره کارگزاری بانک پاسارگاد

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره کارگزاری بانک پاسارگاد

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره کارگزاری بانک پاسارگاد

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره کارگزاری بانک پاسارگاد

تعداد شعب:

۱۱

خدمات کلیدی:

  • بورس و فرابورس
  • بورس کالا
  • بورس انرژی
  • تأمین مالی
  • آموزش
  • مسئولیت اجتماعی
  • باشگاه مشتریان
  • سامانه معاملاتی پاسارگاد تریدر
  • سامانه معاملاتی نیروانا

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.pasargadbroker.com

تلفن: 42392000 (۰۲۱)

دورنگار: ۸۸۴۸۰۲۵۲-۰۲۱

پست الکترونیک: info@pasargadbroker.com

نشانی: تهران، خیابان خالداسلامبولی، خیابان بیست و سوم، پلاک ۴

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره کارگزاری بانک پاسارگاد


مطالب اخیر

بانک باید در پشت صحنه بماند لندتک روی صحنه است

گفت‌وگوی اختصاصی با آرش لرستانی، مدیرعامل فن‌آوا کارت، در پروژه «گزارش لندتک ایران ۱۴۰۴» منتشر شد. او در این گفت‌وگو از نقش لندتک‌ها در جبران کمبود نقدینگی، تحول تجربه پرداخت با ابزارهایی مانند BNPL، چالش‌های تأمین مالی و نکول، و ضرورت…

دستور رئیس‌جمهور و نامه وزیر ارتباطات برای بررسی وضعیت سیم‌کارت‌های سفید

سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی دستور رئیس‌جمهور، طی نامه‌ای رسمی از دبیر شورای عالی فضای مجازی خواسته است گزارشی روشن درباره وضعیت سیم‌کارت‌های موسوم به «سیم‌کارت سفید» ارائه شود. این درخواست پس از آن مطرح می‌شود

برگزاری مجموعه کارگاه‌های تخصصی تبلیغات و ارتباطات با محوریت هوش مصنوعی و برندینگ در نمایشگاه تبلیغات

برای نخستین‌بار در حاشیه بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی، ۲۰ کارگاه تخصصی با محوریت هوش مصنوعی، برندینگ و روابط عمومی داده‌محور برگزار می‌شود؛ کارگاه‌هایی که با هدف ارتقای دانش فعالان این حوزه و بررسی روندهای روز جهانی

آیا هنوز به مجمع جهانی اقتصاد نیاز داریم؟

مجمع جهانی اقتصاد، همان نهادی که هر زمستان رهبران سیاسی و مدیران بزرگ را در داووس دور هم جمع می‌کند، حالا خودش به موضوع سؤال تبدیل شده است؛ بعد از رسوایی‌های داخلی و کنار رفتن کلاوس شواب، بنیان‌گذار قدرتمندش، این سازمان سوئیسی با بحرانی