پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
بانک سامان برای راحتی مشتریان، امکان ارائه خدمات به صورت ترکیبی از امکانات تلفنی و گفتگوی مستقیم با بانکداران را با راهاندازی «تلبانک» فراهم کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک سامان، ازاینپس مشتریان سامان میتوانند ضمن برقراری ارتباط با کارشناسان مرکز خدمات «تلبانک» خدمات مختلفی مانند افتتاح سپرده جدید، پرداخت قبوض، انتقال وجه داخلی و شتابی، مسدودی کارت و… را دریافت کنند.
این گزارش حاکی است؛ خدمت موردنظر مشتریان در این درگاه، به صورت ترکیبی از امکانات تلفنی و گفتگوی مستقیم با بانکداران انجام میشود؛ بنابراین برای تایید هویت مشتری ارائه خدمات با واردکردن شماره مشتری و رمز تلفنبانک از سوی مشتری در صفحهکلید تلفن ممکن خواهد بود.
علاقهمندان برای دریافت خدمات از مرکز «تلبانک» میتوانند روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 7:30 تا 22:30 از طریق تماس با شماره 0216422 و ارتباط با سر شماره 3 اقدام کنند.