راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جذب نخبگان بانکداری الکترونیک درمؤسسه اعتباری توسعه

مستخدمین حسینی مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه گفت: با برون سپاری خدمات بانک داری الکترونیک به شرکت گسترش خدمات انفورماتیک ایرانیان، مؤسسه اعتباری توسعه در ۳ ماه آینده شاهد دست آوردهای نوینی در این بخش خواهد بود.

مستخدمین حسینی با اشاره به سر فصل برنامه‌های سال جاری که در آخرین جلسهٔ شورای هم آهنگی خانوادهٔ بزرگ توسعه در سال ۱۳۹۰ برگزار شد از جذب نخبگان بانک داری الکترونیک کشور جهت تکمیل و اجرای کامل بانک داری الکترونیک در مؤسسه خبر داد.

معاون اسبق بانک مرکزی به حمایت از تولید و فعالیت‌های صادراتی به عنوان استراتژی اصلی بخش اعتبارات اشاره و خاطر نشان کرد: مؤسسه امروز دارای سهام دارانی خصوصی از اقشار مختلف جامعه است و عضویت مؤسسه در فرابورس سبب شده تا تعداد سهام داران خرد مؤسسه افزایش یابد.

مدیر عامل مؤسسهٔ اعتباری توسعه به اعتبار سنجی مشتریان در شعب اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی به عمل آمده جهت اعتبار سنجی و امتیاز بندی مشتریان از خرداد ماه اعطای تسهیلات با عنایت بر این امتیازات صورت خواهد گرفت و در روزهای آینده در شعب مشتریان بر اساس ۶۵۰ پارام‌تر مورد سنجش قرار می‌گیرند.

ارائهٔ کارت‌های اعتباری به مشتریان خوش حساب، بازگشت سپرده‌های ۵ ساله به میزان ۴۸/۱۷۸ درصد در راس توسط مؤسسهٔ اعتباری توسعه و افزایش حدود اختیارات شعب در زمینهٔ صدور ضمانت نامه‌ها از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مورد اشاره قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.