راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همیان کارت، طرح کیف پول خرد الکترونیک بانک شهر رونمایی شد

مدیر روابط عمومی بانک شهر با اشاره به رونمایی از طرح کیف پول خرد الکترونیک با نام “همیان کارت”، این خدمت جدید را در جهت آرامش، آسایش و امنیت شهروندان معرفی و اظهار امیدواری کرد تا این پروژه عظیم ملی با موفقیت به پایان برسد.

به گزارش بینا، میثم مرادی‌نیا با مساعد ارزیابی کردن فضای برگزاری نمایشگاه و قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران، هدف اصلی حضور در نمایشگاه مذکور را معرفی رویکرد جدید بانک شهر با عنوان “گروه خدمات مالی و سرمایه‌گذاری شهر” عنوان کرد و افزود: این ایده جدید با هدف تامین رفاه مشتریان بانک صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: حضور در ششمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصتی مناسب برای معرفی خدمات نوین الکترونیک بانک است در این رابطه مرکز تماس مشتریان بانک شهر 7 روز هفته و 24 ساعته با شماره تلفن 8566-021 پاسخگوی مسائل و مشکلات مشتریان و آماده ارایه سرویس‌های جدید به شهروندان است.

مدیر امور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی بانک شهر گفت: اینترنت بانک همراه، نوآوری جدید بانک شهر است که مشتریان بانک در هر زمان با مراجعه به سایت اصلی این بانک به نشانی www.city-bank.ir می‌توانند بدون نیاز به هرگونه نرم‌افزار و تنها با انتخاب گزینه ورود به اینترنت بانک، عملیات مالی خود را انجام دهند.

مرادی‌نیا اظهارداشت: در آینده نزدیک شاهد تجهیز شعبه‌های بانک شهر به منظور ارایه خدمات مالی و سرمایه‌گذاری با هدف رفاه شهروندان و برآورده کردن تمام نیازهای آنان در کمترین زمان ممکن خواهیم بود زیرا ما بر این باوریم که اصلی‌ترین ثروت مشتریان بانک، زمان آنان است و هدف اصلی این پیام نیز مدیریت این ثروت است.

وی اظهار امیدواری کرد که شهروندان ایرانی در این موج جدید نوآوری با بانک شهر همراه باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.