راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

قابلیت جدید پرداختی واتس‌اپ در هند، تهدیدی برای بازیگران صنعت پرداخت دیجیتال این کشور

پیام‌رسان واتس‌اپ در حال آماده‌سازی قابلیت پرداخت درون چت است که احتمالا تا ماه دسامبر، یعنی یک ماه دیگر، در هند راه‌اندازی خواهد شد.

اولین‌باری است که واتس‌اپ ویژگی پرداخت را به اپلیکیشن خودش اضافه کرده و این قابلیت توسط کارکنان واتس‌اپ در مراحل پایانی تست و آزمایش قرار دارد.

در خبرها گفته شده که نسخه بتای این برنامه در ماه نوامبر آماده خواهد بود و در ماه بعدی یعنی ماه دسامبر می‌توان آماده پیاده‌سازی کل برنامه باشیم.

البته واتس‌اپ برای پیاده‌سازی این قابلیت جدید و جذاب پرداختی خودش در هند، با سه بانک بزرگ این کشور State Bank of India، ICICI Bank و HDFC Bank مشارکت و همکاری دارد.

به کمک ویژگی پرداخت واتس‌اپ، کاربر می‌تواند بدون اینکه از صفحه چت خودش خارج شود، عملیات پرداختش را انجام دهد. کاربر می‌تواند با کلیک روی دکمه روپیه (Rupee Botton) می‌تواند پول ارسال و یا درخواست کند و قبل از اینکه دکمه ارسال را بزند، مبلغ پرداخت‌شده و شماره شناسایی فرد موردنظر را وارد کند.

همچنین در سمت دیگر هم فرد گیرنده زمانی که شما درخواستتان را ارسال می‌کنید، پیامی دریافت می‌کند و می‌تواند درخواست شما را قبول و یا رد کند.

منبع: Factordaily

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.