راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پنجمین پیش‌رویداد لندتک برگزار می‌شود؛ بررسی محیط کسب‌وکار فین‌تک کردیت در ایران

چهارشنبه ۱۰ مردادماه، ساعت ۱۷ پنجمین پیش‌رویداد لندتک ایران با عنوان «بررسی محیط کسب‌وکار فین‌تک کردیت در ایران» در قالب وبینار توسط راه‌کار با وحید صیامی، کارشناس صنعت بانکی برگزار می‌گردد. هدف از برگزاری این پیش رویداد آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان با مفاهیم نوظهور صنعت مالی و بانکی است.

 در این وبینار، وحید صیامی ضمن بررسی مفهوم فین‌تک کردیت به کاربرد و ویژگی‌های آن می‌پردازد. او با پرداختن به محیط کسب‌وکارهای این حوزه و مقایسه این کسب‌وکارها در ایران و جهان، تصویر روشنی را از شرایط فین‌تک کردیت در ایران ترسیم می‌کند.

فین‌تک کردیت (Fintech Credit) یا اعتبار فین‌تک نوعی فعالیت اعتباری است که توسط پلتفرم‌های الکترونیکی تسهیل می‌شود. در این فعالیت اعتباری، وام‌گیرندگان و سرمایه‌گذاران با هم تطابق داده می‌شوند و به هم متصل می‌شوند. پلتفرم‌های فین‌تک اشکال مختلف اعتبار را تسهیل می‌کنند. منابع اعتباردهندگان متفاوت است، برخی از پلتفرم‌ها منابع مالی را عمدتاً از سرمایه‌گذاران خرد تأمین می‌کنند، درحالی‌که برخی دیگر به سرمایه‌گذاران نهادی، بانک‌ها و بازارهای اوراق بهادار متکی هستند.

رویداد بزرگ لندتک ایران با هدف توسعه اکوسیستم‌های مالی، فین‌تک و خرده‌فروشی کشور هفدهم و هجدهم مردادماه ۱۴۰۳ در سالن همایش ضرغام توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزار می‌شود؛ رویدادی که بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان لندتک، BNPL، پرداخت و تأمین مالی خرد ایران است. این رویداد بستر مناسبی برای تجدید دیدار اعضای اکوسیستم با یکدیگر، شبکه‌سازی، تبادل اطلاعات و صحبت کردن از تجربه‌های شکست و موفقیت کسب‌وکارها است و از بخش‌ها و محورهای مختلفی تشکیل شده است. علاقه‌مندان به شرکت در این وبینار می‌توانند از طریق این لینک نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.