راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

27 رویداد و کنفرانس مهم سال 2024 که در حوزه فین‌تک در جهان برگزار خواهد شد

درست در اواسط فصل کنفرانس‌های بهاره هستیم و این زمان بسیار خوبی برای بررسی رویدادهای فین‌تک در جهان است.

راه پرداخت فهرستی از کنفرانس‌های جهانی فین‌تک، بانک‌تک، فناوری پرداخت و سرمایه‌گذاری در سال 2024 را جمع‌آوری کرده است. اینها رویدادهایی در فضای خدمات مالی برای فناوران، مدیران، توسعه‌دهندگان، بازاریابان و اعضای هیئت‌مدیره هم در مؤسسات مالی و هم در شرکت‌های فین‌تک است.

جزئیات رویدادها در زمان انتشار به‌روز هستند، اما همیشه برای آخرین اطلاعات باید به سایت اصلی رویداد مراجعه کنید.

شهرکشورپایانشروعرویداد
فلوریداآمریکا9 می6 میSmarter Faster Payments by NACHA
فلوریداآمریکا16 می13 میWealthStack
فلوریداآمریکا15 می14 میExperience FinXTech by Bank Director
دبیامارات15 می14 میSeamless Middle East
هنگ‌کنگچین17 می17 میWiki Finance Expo Hong Kong 2024
سانفرانسیسکوآمریکا23 می21 میFinovateSpring
لندنانگلستان21 می21 میAI &Technology Financial Leaders’ Summit
لندنانگلستان21 می21 میEmbedded by Fintech Talents
نیویورکآمریکا24 می23 میCrossTech Payments Conference 2024
لیماسولقبرس24 می23 می3rd ICPAC Mediterranean Finance Summit
تگزاسآمریکا31 می29 میConsensus by Coindesk
آمستردامهلند6 ژوئن4 ژوئنMoney 20/20 Europe
لندنانگلستان14 ژوئن10 ژوئنFintech Week London
کارولینای شمالیآمریکا13 ژوئن12 ژوئنFintech Generations Insurtech
لندنانگلستان19 ژوئن19 ژوئنData & the Future of Financial Services Summit
لندنانگلستان21 ژوئن20 ژوئنFintech World Forum
فلوریداآمریکا26 ژوئن24 ژوئنDigital Banking by American Banker
ژوهانسبوگآفریقای جنوبی9 آگوست8 آگوستAfrica Payments & RegTech Forum
آرکانزاسآمریکا15 آگوست14 آگوستVencent Fintech Summit
نیویورکآمریکا11 سپتامبر9 سپتامبرFinovateFall
تنسیآمریکا13 سپتامبر11 سپتامبرLend360
آتنیونان11 اکتبر10 اکتبر18th NextGen Payments & RegTech Forum
بوستونآمریکا17 اکتبر15 اکتبرCDAO Fall
لیماسول- قبرس 7 نوامبر6 نوامبر19th NextGen Payments & RegTech Forum
تمپینسسنگاپور8 نوامبر6 نوامبرSingapore FinTech Festival
لندنانگلستان12 نوامبر11 نوامبرFintech Talents Festival
تگزاسآمریکا11 دسامبر10 دسامبر15th NextGen Payments & RegTech Forum

Smarter Faster Payments by NACHA


کنفرانس «پرداخت‌های سریع‌تر هوشمندتر» سالانه توسط اتحادیه Nacha با محوریت آموزش در زمینه پرداخت در سالن نمایشگاهی پویا و باهدف ایجاد فرصت‌ ارتباط با شبکه‌ای ارزشمند برگزار می‌شود. این رویداد صنعتی برای سازمان‌های متنوعی طراحی شده که علاقه‌مند به حوزه نوآوری، ارائه ارزش از طریق راه‌حل‌ها و خدمات جدید، و استفاده از این پیشنهادات برای برآوردن نیازهای تجاری خود و/یا مشتریانشان هستند.

کنفرانس «پرداخت‌های سریع‌تر هوشمندانه‌تر»، متخصصان حوزه روش‌های پرداخت‌ جدید و باتجربه از مؤسسات مالی، ارائه‌دهندگان راه‌حل‌ها و شرکت‌های بزرگ را از طریق برگزاری جلسات آموزشی، سالن نمایشگاهی گرد هم آورده است.

این نمایشگاه در مرکز همایش‌های «میامی بیچ» در تاریخ 6 تا 9 می 2024 برگزار خواهد شد.


WealthStack


 کنفرانس «مدیریت ثروت»، کنفرانسی در حوزه توانمندسازی سرمایه‌گذاری، بهره‌وری و رشد است.

Wealth Management EDGE  برگزارکننده این کنفرانس، قرار است در طول سه روز برگزاری این رویداد، راه‌حل‌های واقعی برای بهبود استراتژی‌های سرمایه‌گذاری، فناوری و مدیریت عملی برای رشد آینده شرکت‌ها در اختیار شرکت‌کنندگان قرار بدهد.

در این رویداد بیش از 2000 مدیر حوزه مدیریت ثروت و تصمیم گیران ارشد و همچنین بیش از 150 مدیرعامل شرکت‌های بزرگ حوزه سرمایه‌گذاری، بهره‌وری از طریق فناوری و رشد شرکت خواهند کرد.

پویایی‌ها و روندهای فعلی، پیمایش در آینده مبتنی بر هوش مصنوعی، ذهنیت سرمایه‌گذار، دیدگاه نسل بعد و جذب سرمایه‌گذاران زن از جمله موضوعات موردبحث در این کنفرانس سه‌روزه است که بین 13 تا 16 می در منطقه اقامتی دیپلمات بیچ هالیوود، در فلوریدای آمریکا برگزار خواهد شد.


Experience FinXTech by Bank Director


تمرکز اصلی کنفرانس «تجربه فینکس تک مدیران بانکی»، بحث درباره چگونگی تقویت ارتباط استراتژیک بین بانک و فین‌تک و تبدیل آن به یک مشارکت قدرتمند و پرسود است. در طول این کنفرانس، رهبران صنعت بانکداری از سراسر آمریکا گرد هم می‌آیند تا با فناوری‌های مالی آشنا شوند و بیاموزند که چگونه می‌توانند یک مشارکت سودمند متقابل ایجاد کنند.

این کنفرانس طی یک دوره دو روزه، پیامدهای فناوری بر تجارت بانکداری را بررسی می‌کند و قرار است تحلیل کند که چگونه بانک‌ها و فین‌تک‌ها می‌توانند از طریق ایجاد روابط تجاری جدید، همکاری و سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک رشد کنند.

کنفرانس «تجربه فینکس تک مدیران بانکی»،  از 14 تا 15 می در فلوریدای آمریکا برگزار می‌شود.


Seamless Middle East


Seamless در 24 سال گذشته مکانی برای گردهمایی چهره‌های صنعت پرداخت، فین‌تک، بانکداری، خرده فروشی، تجارت الکترونیک، تحویل در منزل و صنایع بازاریابی دیجیتال بوده است.

Seamless یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای خاورمیانه است که چشم‌انداز در حال تغییر تجارت دیجیتال را بررسی می‌کند. این رویداد در تاریخ 14-16 می 2024 در دبی برگزار شد.


Wiki Finance Expo Hong Kong 2024


WikiExpo رویدادی است که هم به صورت نمایشگاهی در حوزه مالی و هم کنفرانس در حوزه فین‌تک برگزار می‌شود. این سازمان نمایشگاهی، سالانه اجلاس‌های بزرگی را در سنگاپور، سیدنی، دبی، هنگ‌کنگ و بانکوک برگزار می‌کند و نمایندگان شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها، صاحبان پروژه، سرمایه‌گذاران و متخصصان در زمینه‌های بلاکچین، فین‌تک و فارکس را دور هم جمع می‌کند.

نمایشگاه Wiki Finance هنگ‌کنگ 17 می 2024 یکی از رویدادهای WikiExpo است که قرار است در مورد موضوعات فین‌تک، ارزهای دیجیتال و روش‌های مالی دیجیتال بحث کند.


FinovateSpring


FinovateSpring امسال قرار است در سانفرانسیسکو برگزار شود. این رویداد، فرصتی برای جامعه فین‌تک است. ترکیبی از شرکت‌های نوآورانه، میزگرد، سخنرانی‌ها، و شبکه‌های مهم قرار است چشم‌انداز پیشرفت و تغییرات حوزه فین‌تک را بررسی کنند. در این کنفرانس که ماه می امسال در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود قرار است نشان دهند که صنعت فین‌تک در آینده چگونه خواهد بود.


AI &Technology Financial Leaders’ Summit


اجلاس «رهبران حوزه خدمات مالی مبتنی بر هوش مصنوعی و فناوری»، بخشی از «هفته شهر» سال 2024 در 21 می، در لندن است که در آن مدیران عامل شرکت‌های هوش مصنوعی، مدیران حوزه خدمات مالی و  وزرای دولت برای گفتگوی فشرده درباره هوش مصنوعی گرد هم می‌آیند.


Embedded by Fintech Talents


کنفرانس Embedded finance باهدف ارائه فرصت به صنایعی تشکیل می‌شود  که می‌خواهند پتانسیل درآمدی خود را در حوزه محصولات مالی افزایش بدهند. این کنفرانس قرار است باهدف بررسی انقلاب خدمات مالی در تاریخ 21 می در لندن برگزار شود.


CrossTech Payments Conference 2024


کنفرانس پرداخت‌های CrossTech قرار است یک گردهمایی بین کسب‌وکارهای مرتبط با شبکه‌سازی فین‌تک، صنایع پرداخت و بانک‌ها باشد که در تاریخ 23 تا 24 می در نیویورک برگزار می‌شود. سازمان «کراس تک» میزبان برخی از کنفرانس‌های فین‌تک و پرداخت فرامرزی در جهان است.


3rd ICPAC Mediterranean Finance Summit


سومین اجلاس مالی مدیترانه‌ای ICPAC در تاریخ 23 تا 24 می 2024 در هتل Four Seasons لیماسول، قبرس برگزار می‌شود. در این گردهمایی، چالش ها و فرصت‌های مالی زمان ما به بحث گذاشته خواهد شد.

تحول دیجیتال در امور مالی و حسابداری، اتوماسیون مالی، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در امور مالی، آینده بازارهای مالی جهانی، یورو دیجیتال، تأمین مالی پایدار، امنیت سایبری و داده‌های مالی از جمله موضوعات موردبحث در این کنفرانس دو روزه است.


Consensus by Coindesk


Consensus گردهمایی جامعه ارزهای دیجیتال، بلاکچین و Web3 است.

نام این اجلاس «Consensus» (به معنای اجماع) است، چرا که در دستور کار خود بنا دارد به کانون محوری گردهمایی همه طرف‌های این صنعت تبدیل شود.

Consensus 2024 قرار است مهم‌ترین تحولات در حوزه کریپتو و Web3 را به اشتراک بگذارد و 29 تا 31 می در تگزاس آمریکا برگزار خواهد شد.


Money 20/20 Europe


Money20/20 گردهمایی کارشناسان حوزه روش‌های فروش و پلتفرم‌های شبکه‌ای برتر و ممتاز در اکوسیستم پول جهانی است. در این رویداد از تجزیه‌وتحلیل‌های عمیق گرفته تا سخنرانی‌های الهام‌بخش باهدف ارتقای بینش در سطح جهانی و ارائه فرصت‌های شبکه‌ای به مشتریان، تقویت استراتژی‌ها و تغییر طرز فکر در دستور کار برگزارکنندگان قرار گرفته است.

 Money20/20 تمرکز جدی بر روی آینده صنعت پرداخت، فین‌تک و خدمات مالی دارد.  این کنفرانس 4 تا 6 ژوئن در آمستردام هلند برگزار خواهد شد. این دومین کنفرانس ازاین‌دست در سال جاری خواهد بود. کنفرانس قبلی 23 آپریل در بانکوک تایلند برگزار شده بود.


Fintech Week London


Fintech Week London کنفرانسی برای گردهمایی تصمیم‌گیرندگان کلیدی بخش‌های مالی و فین‌تک است. این رویداد یک‌هفته‌ای، به چالش‌ها و موضوعات فعلی صنعت فین‌تک، از جمله موضوعاتی مانند: هوش مصنوعی، روش‌های پرداخت، سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه، رمزنگاری، Web3 و متاورس، می‌پردازد.

رویداد  Fintech Week London 10 تا 14 ژوئن امسال در پاک پلازا ویکتوریا لندن برگزار خواهد شد.


Digital Banking by American Banker


در کنفرانس بانکداری دیجیتال 2024 بنا دارد مؤسسات مالی را در جریان توسعه و پیاده سازی بانکداری نسل بعدی، راه‌حل های جدید، موارد استفاده در دنیای واقعی، فناوری پیشگامانه قرار دهد. Digital Banking 2024 یک محیط تجربی برای شرکت‌کنندگان ایجاد می‌کند و به آنها کمک می‌کند فناوری‌های جدید را در شرایط دنیای واقعی ببینند و با آنها تعامل داشته باشند. این رویداد 24 و 35 ژوئن در منطقه اقامتی باکا ریتون فلوریدا برگزار خواهد شد.


Africa Payments & RegTech Forum


«انجمن پرداخت‌های آفریقا و RegTech»، نقطه ملاقات علاقه‌مندان به حوزه خدمات مالی آینده‌نگر در فضای پرداخت و نظارت است.

در این گردهمایی که 8 آگوست در ژوهانسبورگ برگزار می‌شود، استراتژیست ها و رهبران فکری جهان در حوزه فضای پرداخت، برای گفت و گو پیرامون آخرین روندهای بازار، دیجیتالی شدن، مقررات جدید، نوآوری و فناوری ها شرکت خواهند کرد.


Vencent Fintech Summit


VenCent Fintech Summit مکانی برای کشف آخرین فناوری‌های روز و یادگیری در مورد سیاست‌ها و محصولات جدید دنیای بانکداری از سراسر جهان است.

اجلاس VenCent Fintech فرصتی برای اعضای جامعه فین‌تک است تا با چهره‌های دنیای بانکداری ملاقات کنند. این کنفرانس 14 و 15 آگوست در آرکانزاس آمریکا برگزار خواهد شد.


FinovateFall


FinovateFall یک نمایشگاه حوزه فین‌تک است که بیش از 2000 تصمیم گیرنده کلیدی از بیش از 1000 موسسه مالی جهانی را گرد هم می آورد. قرار است بیش از ۷۰ نسخه نمایشی محصول در رویداد رونمایی شود. شرکت‌کنندگان می‌توانند در جلسات دستور کار برای بینش‌های عمیق‌در حوزه صنعت فین‌تک شرکت کنند و ارتباطات با کیفیتی با شرکت‌کنندگان ارشد ایجاد کنند. این نمایشگاه سال گذشته بیش از 100 سخنران متخصص از سازمان‌ها و مؤسساتی مانند Forrester، Bain Capital Ventures، مدرسه کسب‌وکار استرن نیویورک، و JP Morgan Chase داشت. این رویداد 9 تا 11 سپتامبر در نیویورک برگزار خواهد شد.


Lend360


این اجلاس سالانه، مدیران صنعت فین‌تک، سرمایه‌گذاران و وام‌دهندگان به کسب‌وکارهای کوچک را گرد هم می‌آورد. پیش‌بینی می‌شود رویداد Lend360 در سال 2024 بیش از 700 شرکت کننده و بیش از 500 جلسه داشته باشد.


18th NextGen Payments & RegTech Forum


هجدهمین «مجمع پرداخت‌ها و RegTech NextGen»، محلی برای گردهمایی  چهره‌های کلیدی جهان در حوزه پرداخت و رگ تک است. در این مجمع آخرین روندهای بازار، دیجیتالی‌سازی، مقررات، نوآوری و فناوری به بحث گذاشته خواهد شد و فرصتی برای وصل‌شدن به شبکه مؤسسات تأثیرگذار فراهم خواهد کرد.

مدیران بانک‌ها، فین‌تک‌ها، تجارت الکترونیک، بازرگانان و دولت در این مجمع شرکت می‌کنند تا درباره آخرین‌مدل‌های کسب‌وکار، مقررات و شیوه‌ها بحث کنند. این مجمع قرار است 10 اکتبر امسال در آتن، پایتخت یونان برگزار شود.


CDAO Fall


کسب‌وکارهای حوزه تجزیه‌وتحلیل داده اصولاً به زمان برگزاری کنفرانس CDAO Fall توجه می‌کنند. در این کنفرانس طیف وسیعی از فعالیت‌های طراحی‌شده برای فعالان حوزه داده، مهندسان داده، رهبران داده‌ها و تحلیل‌ها به بحث گذاشته خواهد شد.

کنفرانس اکتبر امسال قرار است موضوعاتی از جمله علم داده، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، معماری داده، حاکمیت داده، و هوش تجاری را در میزگردهای خود مورد بررسی قرار دهد. این کنفرانس در تاریخ 15 تا 17 اکتبر در بوستون آمریکا برگزار می‌شود.


Singapore FinTech Festival


جشنواره فین‌تک سنگاپور (SFF) یک جشنواره در حوزه فین‌تک و یک پلتفرم برای جامعه جهانی فین‌تک است. این کنفرانس امسال 6 تا 8 نوامبر در سنگاپور برگزار می‌شود.

SFF هر ساله توسط مقامات حوزه پولی سنگاپور با همکاری انجمن بانک‌ها در سنگاپور برگزار می‌شود.

سال 2016 بیش از 13000 شرکت کننده بین المللی از 60 کشور جهان حضور داشتند. در سال 2017، بیش از 30000 شرکت کننده بین المللی از 109 کشور در این جشنواره شرکت کردند. سال 2018، بیش از 45000 شرکت کننده بین المللی از 130 کشور جهان حضور داشتند. در سال 2019، تعداد شرکت‌کنندگان بین المللی به 60000 نفر از 140 کشور افزایش یافت.


Fintech Talents Festival


در این جشنواره فین‌تک، تقریباً ۲۰۰۰ مهمان حضور خواهند داشت که شامل مؤسسات مالی جهانی، اعضای هیئت های مدیره، شرکت‌های فین‌تک و رهبران تحول دیجیتال می‌شود. بیش از ۲۰۰۰۰ جلسه و بیش از ۴۰۰ سخنران از بخش فین‌تک و خدمات مالی در جریان این کنفرانس برگزار خواهد شد. سخنرانان شامل مدیران کلیدی از شرکت هایی مانند NatWest، Wise، BNP Paribas، Admiral Group و Capital One هستند. جشنواره استعدادهای فین‌تک ۲۰۲۳ به موضوعاتی مانند محتوای فین‌تک، ارتباط بین هوش مصنوعی و فین‌تک و امور مالی باز اختصاص داشت. این جشنواره قرار است ۱۱ و ۱۲ نوامبر در لندن برگزار شود.

به گزارش راه پرداخت، فضای فین‌تک فضایی پویا است. کنفرانس‌های فین‌تک برای کمک به کسب‌وکارها و سازمان‌ها طراحی شده‌اند تا بتوانند با این تغییرات هماهنگ شوند، راه‌حل‌های جدید را کشف و اجرا کنند. چه در حال اداره بانک باشید، چه درحال‌توسعه راه‌حل پرداخت‌های جدید باشید، یا صرفاً بخواهید در دنیای گسترده و همیشه در حال پیشرفت فین‌تک غواصی کنید، شرکت در این رویدادها بسیار سودمند خواهد بود.

شرکت‌ها می‌توانند درآمد خود را با استراتژی‌های پیشرفته بازاریابی فین‌تک توسط افزایش دهند.

امروزه، اداره یک شرکت فین‌تک می‌تواند دلهره‌آور به نظر برسد. اگر می‌خواهید کسب‌وکار فین‌تک خود را به قله برسانید یا اگر به‌سادگی می‌خواهید از دانش عمیق یک متخصص در این صنعت استفاده کنید، پس توجه و مروری بر این رویدادها می‌تواند کمکی باشد.

نویسنده / مترجم نویسنده: سارا ریاضی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.