پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
ایرانسل برای هشتمین سال متوالی تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان را دریافت کرد
ایرانسل گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان را از سازمان ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان دریافت کرد. این هشتمین سال متوالی است که ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان را دریافت میکند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، چهارشنبه بیستم اردیبهشتماه بیستویکمین دوره مراسم اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرفکنندگان با حضور حسین فرهیدزاده، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان رعایت حقوق مصرفکنندگان؛ حسین زادهقشمی مدیرکل روابط عمومی و تشکلهای سازمان حمایت مصرفکنندگان؛ اکبر تقوی شوازی، معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرفکنندگان و محمدرضا زینالدینی، نماینده وزیر و رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صمت در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد. در این مراسم بیستمین گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرفکنندگان به شرکتهای برتر توسط سازمان ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان به بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، اپراتور دیجیتال ایران و ارائهدهنده خدمات نسل پنجم در ایران اهدا شد و محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی آن را دریافت کرد.
معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان رعایت حقوق مصرفکنندگان به اهمیت رضایت و حمایت از مشتری برای ادامه حیات کسبوکار اشاره کرد و گفت: «این جایزه، بهترین جایزه حوزه صمت است، زیرا از جانب مصرفکنندگان است.»
فرهیدزاده ضمن تبریک به شرکتهای برگزیده در این مراسم افزود: «شرکتهای برگزیده برای انتقال تجربه و دانش به دیگر شرکتها و بنگاههای اقتصادی اقدام کنند و تجربیاتشان در حوزه خدمات مشتری، فروش، نظامهای مدیریتی و… را در اختیار دیگر شرکتها قرار دهند.»
این مراسم توسط سازمان و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان در راستای برنامه ششم توسعه مبنی بر تدوین و اجرای سند جامع و نقشه راه تحول نظام استانداردسازی کشور و توانمندسازی اقتصاد مقاومتی و حمایت از جهش تولید و تجلیل از رهبران مشتریمداری که در حوزه رضایتمندی مشتری و حمایت از حقوق مصرفکننده گامی مؤثر برداشتهاند، برگزار شد.
از جمله اهداف برگزاری این مراسم میتوان به بررسی انعکاس صدای مشتری در تأمین نیازهای تولیدکنندگان و توزیعکنندگان، تقویت استراتژی سازمانها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتری در دوران کرونا و پساکرونا، اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بینالمللی، نقش مشتریمداری و شیوههای نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژیهای سازمانها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان، برگزاری پنلهای آموزشی و تخصصی مدیریت و آشنایی با تکنیکهای جهانی تعامل با مشتریان اشاره کرد.
ایرانسل در کسب رضایت مشتری و حمایت از مصرفکنندگان، پیش از این و در هفت سال متوالی، موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان شده بود.