راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توسعه تجارت و فناوری تارا (تارا)

شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» با پشتوانه‌ی ۵۰ سال فعالیت و تجربه‌ اقتصادی و توسعه کسب‌وکاری گروه صنعتی گلرنگ در سال ۱۳۹۷، شگل گرفته است.

تارا یک راهکار دیجیتال برای بهبود تجربه مردم از خدمات مالی است که سعی می‌کند همه‌جانبه به دغدغه‌ها و نیازهای انسان امروز بیندیشد و در این مسیر، تا اکنون خدماتی مثل کیف‌پول الکترونیکی با قابلیت برگشت‌نقدی، بن‌های رفاهی، اعتبار سازمانی و اعتبار خُرد فردی (BNPL) را فراهم کرده است.

سال تأسیس:

۱۳۹۷

مدیرعامل:

متولد: ۱۳۵۹

تحصیلات:
دکترا مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه شهید بهشتی
کارشناسی‌ارشد مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه تربیت مدرس و امیرکبیر
کارشناسی مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار) از دانشگاه صنعتی امیرکبیر

سمت فعلی:
مدیرعامل تارا

سمت پیشین:
مدیرعامل ارتباط فردا

تعداد کارکنان:

۱۳۰ نفر

حوزه فعالیت:

فین‌تک

رقبا:

  • اسنپ‌پی
  • دیجی‌پی
  • تالی
  • ازکی‌وام و سایر پلتفرم‌های بی‌ان‌پی‌ال

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

محصولات کلیدی:

تخصیص اعتبار خُرد

محصولات و راهکارها:

  • کیف‌پول الکترونیکی
  • تخصیص اعتبار خُرد
  • اعتبار و بن‌کیف‌های رفاهی سازمانی
  • برگشت نقدی

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: tara360.ir

تلفن: 0211573

پست الکترونیک: info@tara360.ir

نشانی: تهران، خیابان ولیعصر(عج)، کوچه ساعی یکم، پلاک ۱، برج گلرنگ، طبقه ۵

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره تارا


شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا

شرکت تارا در ۲۲ عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» با پشتوانه‌ ۵۰ سال فعالیت و تجربه‌ اقتصادی و توسعه کسب‌وکاری گروه صنعتی گلرنگ در سال ۱۳۹۷، شگل گرفته است. تارا یک راهکار دیجیتال برای بهبود تجربه مردم از خدمات مالی است که سعی می‌کند همه‌جانبه به دغدغه‌ها و

پشت پرده روان‌شناسی خرید اعتباری؛ نسخه‌ای برای جهش فروش در خرده‌فروشی

آرین افشار، مدیر ارشد رشد تارا، در رویداد «ایران ریتیل اواردز ۱۴۰۴» با حضور فعالان صنعت خرده‌فروشی، سخنرانی «پشت پرده روان‌شناسی خرید اعتباری» را ارائه داد و به نقش سرویس‌های BNPL در افزایش فروش و وفاداری مشتری پرداخت. او با استناد به