راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اسنپ

شرکت ایده گزین ارتباطات روماک با نام تجاری اسنپ، در سال ۱۳۹۳ راه‌اندازی شد. اسنپ شرکتی پویا و مبتنی بر داده است که از ذهن پویا و خلاق جوانان ایران قدرت می‌گیرد. این شرکت به عنوان راهکاری اثر‌بخش برای انجام سفرهای درون‌شهری، فعالیت خود را با یک تیم کوچک آغاز کرد و در کمتر از چند سال به بزرگ‌ترین سامانه هوشمند حمل‌ونقل در ایران تبدیل شد.

اپلیکیشن اسنپ بعد از گذشت چهار سال از شروع فعالیتش به سوپراپ تبدیل شد و اکنون خدمات گروه اسنپ در آن ارائه می‌شود. امکان درخواست خودرو، موتور، وانت، سفارش غذا، مشاوره و خدمات پزشکی، رزرو هتل و اقامتگاه‌های ارزان، خرید بلیت هواپیما، اتوبوس و غیره در این اپلیکیشن جامع به صورت یک‌جا فراهم شده است.

بنا بر اعلام اسنپ، ۹ سال از فعالیت اسنپ به عنوان تاکسی اینترنتی می‌گذرد و این مجموعه توانسته رکورد بیش از چهار میلیون سفر در یک روز را ثبت کند. آن‌طور که اسنپ می‌گوید، ۹۰ درصد سهم بازار هم برای اسنپ است. اسنپ حدود ۶۳ میلیون کاربر دارد که تقریباً ۱۰ میلیون آنها سال ۱۴۰۱ به این اپلیکیشن پیوسته‌اند.

سال تأسیس:

۱۳۹۳

مدیرعامل:

تحصیلات:
دانشجوی دکترای مدیریت منابع انسانی

سمت فعلی:
مدیرعامل اسنپ

سمت پیشین:
مدیر ارشد تحلیلگری توسعه تجاری در ایرانسل

حوزه فعالیت:

تاکسی اینترنتی، خودرو، پیک، موتور، وانت، اسباب‌کشی، ثبت‌نام‌رانندگان، غذا، پرواز، قطار، اتوبوس، هتل، فروشگاه، داروخانه، پزشک و مشاور، سرویس اعتباری، سوپرمارکت‌های تحویل فوری و ارائه خدمات آنلاین در حوزه‌های مختلف به کاربران

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

  • شهرام شاهکار
  • ژوبین علاقه‌بند
  • محمد خلج قاسم‌آبادی

محصولات و راهکارها:

امکان درخواست خودرو، موتور، وانت، سفارش غذا، رزرو هتل و اقامتگاه‌های ارزان، خرید بلیت هواپیما، اتوبوس و مشاوره و خدمات پزشکی

شرکت‌های زیرمجموعه:

  • اسنپ‌فود
  • اسنپ‌تریپ
  • اسنپ‌دکتر
  • اسنپ‌باکس
  • اسنپ‌وانت
  • اسنپ‌پی
  • اسنپ‌ونچرز
  • اسنپ‌تیکت
  • اسنپ‌مارکت

افتخارات:

اولین و بزرگ‌ترین تاکسی اینترنتی ایران

راه‌های ارتباطی:

https://snapp.ir/contact

وب‌سایت: https://snapp.ir/

تلفن:

۰۲۱۴۱۸۴۹۰۰۰

۰۲۱۹۱۰۳۹۰۰۰

پست الکترونیک: info@snapp.cab

نشانی: خیابان آفریقا، شهید عاطفی غربی، خیابان مهرداد، پلاک۱، طبقه ۴ جنوبی

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره اسنپ


شرکت ایده گزین ارتباطات روماک (اسنپ)

معاون بازاریابی گروه اسنپ گفت: صرفه‌جویی ماهانه تا ۵ میلیون تومان برای بیش از یک میلیون نفر مشترک اسنپ‌پرو

استفاده روزمره از خدمات آنلاین اکنون بیش از همیشه بخشی از زندگی شهری شده است و سرویس‌های اشتراکی مانند اسنپ‌پرو نقش مهمی در کاهش هزینه‌ها ایفا می‌کنند. اسنپ‌پرو، سرویس اشتراک حرفه‌ای سوپراپ اسنپ، اکنون با بیش از یک میلیون کاربر در ۲۹ شهر

اسنپ خانواده‌‌های اهداکنندگان عضو را از پرداخت کمیسیون معاف کرد

اسنپ با همکاری «انجمن اهدای عضو ایرانیان» طرح معافیت از پرداخت کمیسیون را برای خانواده‌‌های اهداکنندگان عضو آغاز کرد. در طرح «اهدای عضو، یک حرکت زندگی‌بخش» خانواده‌‌های اهداکنندگان عضو که در ناوگان اسنپ فعالیت می‌کنند به مدت ۶ ماه، از

کاربران تاکسی‌های اینترنتی زیر فشار عوارض مالیاتی و شهرداری

کاربران تاکسی‌های اینترنتی این روزها با فشار فزاینده‌ ناشی از دریافت عوارض مضاعف از سوی نهادهای مالیاتی و شهرداری‌ها مواجه هستند؛ مسئله‌ای که بار دیگر موضوع بررسی آن را در دستور کار هیئت مقررات‌زدایی قرار داده است. از

مدیر ارشد حقوقی اسنپ: ورود شهرداری به تاکسی‌های اینترنتی تعارض منافع و گامی به عقب است

مجلس شورای اسلامی ایران طی یک تصمیم جنجالی قصد دارد مسئولیت صدور مجوز برای تاکسی‌های اینترنتی را از اتحادیه صنفی گرفته و به وزارت کشور منتقل کند. دولتی شدن تاکسی‌های اینترنتی نگرانی‌های بسیاری را به وجود آورده است زیرا انجام کارهای اداری