راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بیت‌پین

بیت‌پین یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایران است. این صرافی علاوه بر ارائه ابزارها و خدمات کاربردی، امکان خرید آسان و ترید با پلتفرم حرفه‌ای را برای خرید و فروش بهترین رمزارزهای مطرح و پرطرفدار بازار مانند بیت‌کوین (BTC)، تتر (USDT)، اتریوم (ETH) و دوج کوین (DOGE) نیز برای کاربران ایرانی در سراسر جهان فراهم کرده است. علاوه بر این، بیت‌پین سرویس‌های دیگری نیز دارد. این سرویس‌ها شامل ساخت کارت هدیه ارز دیجیتال و آکادمی تخصصی آموزش بلاکچین و ارزهای دیجیتال می‌شوند.

با استفاده از بیت‌پین، افراد قادر خواهند بود به راحتی و به صورت امن ارزهای دیجیتال خود را معامله کنند.

مدیرعامل:

تولد: 1372
تحصیلات: دانش آموخته مدیریت صنعتی در دانشگاه گیلان

رتبه یک دکتری تخصصی در رشته آی‌تی دانشگاه تربیت‌مدرس

سوابق:
مدیرمارکتینگ هلدینگ پتسا و حصین همراه


برخی از امکانات ویژه بیت‌پین برای کاربران


 ● خرید و فروش بیش از 200 ارز دیجیتال پرطرفدار و محبوب بازار

● ارائه قابلیت زنگوله برای مانیتور و بررسی تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال

 ● رابط کاربری ساده، سریع و کارپسند

 ● بهترین کارنامه معاملاتی محاسبه سود و ضرر در معاملات

●  اپلیکیشن اندروید، iOS و وب‌اپ

●  خرید آسان و سریع ارزهای دیجیتال برتر و میم‌کوین‌های مطرح

●  نمایش قیمت ارزهای دیجیتال به صورت لحظه‌ای و آنلاین

●  امکان کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه‌گذاری و فقط با دعوت دوست

 ● دریافت جوایز ویژه در سرزمین جوایز بیت‌پین (بیت‌پین لند)

 ● پشتیبانی آنلاین شبانه‌روزی (چت، تلفنی، ربات تلگرام و سیستم تیکتینگ)

 ● امکان خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال برتر بازار

●  امکان خرید ارز دیجیتال با بازارهای پایه تومان و تتر

 ● ساخت و ارسال کارت هدیه ارز دیجیتال بدون کارمزد و هزینه

  • وام آنی

اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال، یکی از ویژگی‌های کاربردی و مهم صرافی بیت‌پین است. این اپلیکیشن به صورت اختصاصی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS طراحی و پیاده شده تا فرآیندهای خرید و فروش ارز دیجیتال و مدیریت دارایی برای کاربران، ساده شود. در ادامه به معرفی قابلیت‌های ویژه اپلیکیشن بیت‌پین خواهیم پرداخت تا با کاربردهای بیشتر این نرم افزار خرید ارز دیجیتال برای گوشی‌های موبایل، بیشتر آشنا شویم.

بازار ارزهای دیجیتال

وقتی وارد بخش بازارها شوید، می‌توانید لیست تمام ارزهای دیجیتال بیت پین را همراه با قیمت لحظه‌ای و وضعیت سود و زیان مشاهده کنید. با کلیک روی هر ارز دیجیتال، وارد صفحه‌ی اختصاصی آن شده و نمودار قیمتی نمایش داده می‌شود. این امکان به شما کمک می‌کند تا با تحلیل کافی، برای معامله ارزهای دیجیتال، اقدام کنید.

● مرکز جوایز بیت‌پین

برای کسب سود، نیازی نیست که حتما معامله کنید. در مرکز جوایز بیت پین می‌توانید با انجام ماموریت‌های مختلف و تکمیل کردن آن‌ها، ارز دیجیتال رایگان یا تخفیف در کارمزد معامله دریافت کنید. ماموریت‌های مرکز جوایز در بازه‌های زمانی مختلف، تغییر می‌کند.

ثبت نام سریع و آسان ارز دیجیتال

فرآیند ورود به دنیای ارزهای دیجیتال و ثبت‌نام در این اپلیکیشن بسیار ساده و سریع است. شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات خود به راحتی ثبت‌نام کنید. برای ثبت‌نام کافی است که پس از نصب اپلیکیشن وارد بخش مربوطه شوید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. با استفاده از حساب کاربری اختصاصی می‌توانید به خدمات صرافی بیت‌پین، دسترسی پیدا کنید. به بیان ساده‌تر، می‌توانید ارز دیجیتال بخرید، بفروشید یا کیف پول خود را مدیریت کنید. مثلا به سادگی می‌توانید از این صفحه برای خرید تتر به عنوان یک استیبل کوین، اقدام کنید.

کیف پول اختصاصی ارز دیجیتال

در بخش کیف پول، می‌توانید به صورت لحظه‌ای به دارایی‌های ارز دیجیتال خود دسترسی داشته باشید. در این بخش، رمزارزهایی که خریده‌اید را به دو واحد قیمتی تتر یا تومان مشاهده می‌کنید. همچنین امکان مشاهده مجموع دارایی‌ها به تتر یا تومان نیز در این بخش وجود دارد. علاوه‌بر مشاهده، شما می‌توانید برای برداشت، واریز یا معامله ارزهای دیجیتال از این بخش اقدام کنید. کافی است که روی ارز مورد نظر خود کلیک کرده، و سپس برداشت/واریز/معامله را انتخاب کنید تا به صفحه‌ی مربوطه در اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال بیت پین وارد شوید.

امکان تبدیل باقی‌مانده به تومان هم یکی دیگر از ویژگی‌های این نرم‌افزار است؛ یعنی دارایی‌های شما که به تومان کمتر از 100 هزار تومان هستند را به صورت یک‌جا بفروشید و به تومان تبدیل کنید.

امکان کسب درآمد بدون سرمایه‌گذاری

یکی از روش‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، کسب کارمزد از دعوت دوستان و بدون انجام معامله است. شما از بخش درآمدزایی می‌توانید وارد صفحه مربوط به دعوت از دوستان شده و با ایجاد لینک و ارسال برای دیگران، بخشی از کارمزد معاملات افراد دعوت شده را در کیف پول خود، دریافت کنید.

خرید و فروش سریع، آسان و حرفه‌ای ارز دیجیتال

یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های اپلیکیشن بیت‌پین، بخش ترید حرفه‌ای خریدوفروش است. در این بخش می‌توانید ارز دیجیتال مورد نظر را انتخاب و دیوار سفارشات خرید و فروش را ببینید و بررسی کنید. همین طور، می‌توانید با قیمت دلخواه، برای خرید یا فروش رمزارز انتخابی، یک سفارش از سمت خودتان ثبت کنید و در صورت تایید از یک کاربر دیگر، معامله دو طرفه، تکمیل شود.

بخش خرید آسان

امکان خرید سریع و آسان تنها با سه کلیک، یکی از ویژگی‌های کاربردی اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال بیت پین است. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا بتوانید بدون معطلی، برای خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر بین ارزهای برتر و محبوب جهان، اقدام کنید.

بررسی کوین‌های برتر

در صفحه‌ی اصلی، امکان بررسی کوین‌های برتر و مشاهده لیست پرسود و ضررها، طراحی و پیاده شده است. در این بخش شما به بهترین ارزهای دیجیتال از نظر سوددهی در 24 ساعته گذشته و همچنین، پرضررده‌ترین رمزارزها دسترسی دارید.

اپلیکیشن با امنیت بالا و مطمئن

با کمک ورود دومرحله‌ای پیامکی و گوگل آتنتیکیتور، امنیت شما در این اپلیکیشن، تضمین شده است. در بخش امنیت می‌توانید وضعیت ورود دو مرحله‌ای را مدیریت کنید. به بیان دیگر، نحوه‌ی ورود به پلتفرم و اپلیکیشن صرافی بیت پین از این صفحه قابل کنترل است.

پشتیبانی 24 ساعته

با کمک آیکن پشتیبانی در بالای صفحه، شما به‌صورت 24 ساعته به پشتیبانی آنلاین بیت پین دسترسی دارید. در این بخش می‌توانید سوالات و مشکلات خود را از همکاران ما در واحد پشتیبانی و عملیات پرسیده و در سریع‌ترین زمان، پاسخ و راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید با آسودگی بیشتر برای خرید و فروش و بررسی قیمت ارزهای دیجیتال، اقدام کنید.

ساخت کارت هدیه ارز دیجیتال رایگان

در بخش کارت هدیه می‌توانید برای ساخت کارت هدیه ارز دیجیتال بدون کارمزد، اقدام کنید. شما در این بخش به کارت‌های هدیه مناسبتی دسترسی دارید و با میزان دلخواهتان می‌توانید گیفت کارت کریپتویی بسازید و برای افراد دیگر، ارسال کنید.

پشتیبانی از شبکه‌های بلاکچین کاربردی و پرطرفدار

کاربران در صرافی بیت‌پین به شبکه‌های بلاک متنوع و پرطرفداری دسترسی دارند. برخی از این شبکه‌ها عبارت‌اند از:

TRC20، ERC20، بیت کوین، اپتیمیسم، آربیتروم وان، کوکوین شیرز، آوالانچ (سی‌چین)، پالیگان (متیک)، BEP20، سولانا، دوج، لایتنینگ، کاردانو، مون‌بیم، آیوتکس، متیس، نِم، فانتوم، اتریوم کلاسیک، مون ریور و سایر شبکه‌های مطرح بلاکچین.

● آکادمی تخصصی آموزش ارزهای دیجیتال بیت‌پین

در بخش آکادمی، به دنیای از مطالب آموزشی و تخصصی در حوزه ارزهای دیجیتال، بلاکچین و فناوری دسترسی دارید. این صفحه به شما کمک می‌کند تا دانسته‌های خود را در حوزه رمزارزها بیشتر کنید تا بتوانید با اطلاعات کاملتری وارد معاملات ارزهای دیجیتال شوید.


بیت پین در یک نگاه


تعداد ارزهای دیجیتال: بیش از 200 رمزارز برتر و مطرح

کارمزد خرید و فروش: %0.01 تا 0.32%

زمان احراز هویت: کمتر از 24 ساعت

تعداد شبکه‌های بلاک‌چین: پشتیبانی بیش از 20 شبکه برتر و کاربردی

مدارک مورد نیاز ارتقاء سطح: کارت ملی، تعهدنامه

معاملات اسپات: دارد

خرید آسان و سریع: دارد

پلتفرم حرفه‌ای ترید: دارد

چت آنلاین و 24 ساعته: دارد

پشتیبانی تلفنی: دارد

پشتیبانی ایمیل: دارد

اپلیکیشن اندروید: دارد

اپلیکیشن آی او اس: دارد

وب‌اپ: دارد

ابزار تعیین حد سود و ضرر: دارد

زمان پردازش معاملات: آنی

سال تأسیس:

۱۳۹۹

حوزه فعالیت:

ارزهای رمزنگاری شده (زنجیره بلوک)

تعداد کارکنان:

۲۵ نفر

رقبا:

نوبیتکس، والکس، اکسیر

خدمات:

  • ارائه سیستم سفار‌ش‌گذاری حرفه‌ای به صورت Stop-Limit و OCO
  • پشتیبانی حرفه‌ای و مبتنی بر هوش مصنوعی به صورت ۲۴ ساعته در همه روز سال
  • کیف پول امن
  • ارائه خدمات API برای شرکت‌های دیگر که قصد استفاده از خدمات بیت‌پین را دارند
  • دو حالت پلتفرم معاملاتی و OTC به صورت همزمان
  • آموزش‌های کاربردی و آگاه‌سازی کاربران با آکادمی بیت‌پین
  • ارائه سطح خدمات سرویس (SLA) با کاربران
  • سیستم بازاریابی دعوت از دوستان جهت ایجاد درآمد ثابت کاربران
  • اپلیکیشن موبایلی در همه پلتفرم‌ها
  • پیاده‌سازی فول نود شبکه‌های بلاکچینی
  • ارائه تمامی شبکه‌های بلاکچین TRC20, BEP20, ERC20, BTC

ارزش افزوده:

  • کم‌ترین کارمزد در بازار
  • بستر امن برای تبادل و ایجاد فضای بدون واسطه
  • ایجاد بستری برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال

افتخارات:

  • انتخاب به عنوان شرکت دانش بنیان در منطقه آزاد تجاری و اقتصادی انزلی
  • مستقر در پارک علم و فناوری

.

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: Bitpin.ir

تلفن: 02191071405

تلفن پشتیبانی: 01391033333

پست الکترونیک: info@bitpin.ir

نشانی:

تهران، پاسداران، گلستان سوم، پلاک ۵۳

منطقه آزاد انزلی، بلوار فاحتی، مجتمع ویونا

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره شرکت بیت‌پین


بیت‌پین

 هفتمین شماره ماهنامه دامیننس منتشر شد / سواد اقتصادی و ذهنیت برنده در دنیای کریپتوکارنسی

در این شماره ماهنامه «دامیننس» مطالبی درباره ذهنیت و طرز فکر برنده در دنیای کریپتوکارنسی، تأثیر اسکناس‌ها در زندگی ما، نحوه پرداخت کریپتویی به فریلنسرها و چندین مطالب مفید و کاربردی دیگر آورده شده است.  طبق روال هر ماه، «بیت‌پین» این

آشنایی با چهار رمزارز جدید بیت‌پین / آرپا، ان‌اف‌پرامپت، آی‌اگزک‌ آر‌ ال‌ سی و اوندو معرفی شدند

بیت‌پین چهار رمزارز جدید را لیست کرده است. رمزارزهای شبکه آرپا (Arpa) با نماد اختصاری ARPA، ان‌اف‌پرامپت (NFPrompt) با نماد NFP، آی‌اگزک آر ال سی (iExec RLC) با نماد RLC و اوندو (Ondo) با

انتشارات راه پرداخت با حمایت بیت‌پین «آینده پول» را منتشر کرد / مروری بر تغییرات مالی؛ از به حاشیه رفتن پول نقد تا ظهور رمزارزها

کتاب «آینده پول» به قلم اسوار پراساد و به همت انتشارات دانشگاه هاروارد در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. برگردان این کتاب به زبان فارسی، به قلم امیرحسین مردانی و با همراهی گروه آکادمی بیت‌پین، ترجمه و به یاری انتشارات راه پرداخت به‌عنوان بخشی از