آیا به کارگزاری دیجیتال نیازمندیم؟

محسن زادمهر، بنیانگذار سهام‌یاب: کارگزاری‌های فعلی نیز می‌توانند احراز هویت دیجیتال را راه‌اندازی کنند، اما یک کارگزاری دیجیتال ماهیتاً بر فضای دیجیتال سوار می‌شود، خدمات کمتری ارائه می‌دهد و خود را درگیر بخش‌های دیگر نمی‌کند و کل فرایندها را از همان ابتدا با احراز هویت دیجیتال انجام می‌دهد. این مساله باعث می‌شود که هزینه‌های کمتری را صرف کند. وقتی هزینه کمتر شود، فضا رقابتی‌تر است و کارگزاری می‌تواند کارمزدهای کمتری بگیرد