راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نحوه شارژ الکترونیکی سیم‌کارت اعتباری و دیتای رایتل

مشترکان سیم کارت های رایتل می توانند به دو روش الکترونیکی و فیزیکی نسبت به شارژ سیم کارت های خود اقدام کنند.

مشترکین رایتل برای افزایش اعتبار به روش الکترونیکی می توانند با مراجعه به دستگاه های خود پرداز بانک‌های عضو شبکه شتاب، اقدام به خرید شارژ سیم کارت های اعتباری رایتل کنند.

در حال حاضر خرید شارژ رایتل از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک‌های پاسارگاد و سامان میسر است و به زودی با اضافه شدن سایر بانک‌ها توسعه خواهد یافت.

مشترکان سیم کارت‌های اعتباری و دیتای رایتل می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی بانک پاسارگاد نسبت به خرید کارت شارژهای20، 50 و 100 هزار ریالی اقدام کنند.

همچنین در آینده ای نزدیک، درگاه اینترنتی سایر بانک‌ها نیز امکان خرید کارت شارژهای رایتل را ارائه خواهند داد.

مشترکان این اپراتور می توانند با مراجعه به سایت E-Care نیز علاوه بر بهره مندی از خدمات متمایز سرویس E-Care، اقدام به افزایش اعتبار سیم کارت کنند.

مشترکان سیم کارت‌های اعتباری رایتل می‌توانند با استفاده از کد USSD و حساب بانکی خود هم اقدام به افزایش اعتبار کنند و برای این کار باید کد #۷۲۰* را شماره گیری کرده و از طریق سیستم بانک پاسارگاد مراحل افزایش اعتبار را به انجام برسانند.

همچنین برای افزایش اعتبار با استفاده از کارت شارژ می توانند با مراجعه به مراکز خدمات رایتل، دفاتر پیشخوان و یا فروشگاه‌های معتبر، اقدام به خرید کارت شارژ های ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ هزار ریالی کنند.

منیع: ictna.ir

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.