راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مسافران 500 هزار بلیت هواپیما و قطار خود را پس دادند

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت اجتناب از سفرهای غیرضروری برای مقابله با کرونا گفت که آمار و ارقام تا ساعت 12 شب روز اول فروردین به صورت کلی نشان می‌دهد که ترددها نسبت به سال گذشته 51 درصد کاهش داشته و اگر تکرارها از این میزان خارج شود ترددها کاهش بالای 60 درصد را نشان خواهد داد.

اسلامی با تشکر از مردمی که به توصیه‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کردند توضیح داد: «مسافران قطار و هواپیما به ترتیب 300 هزار و 200 هزار بلیت را کنسل کردند و این جای قدردانی دارد. امیدواریم این فکر، رویه و فرهنگ تقویت شود تا ما شاهد کنترل و بسته شدن این زنجیره انتقال ویروس باشیم و وزارت بهداشت بتواند این موضوع را به‌خوبی مدیریت کند.»

به گفته اسلامی در وزارت راه و شهرسازی به‌عنوان عضو ستاد ملی مقابله با کرونا و رئیس کمیته حمل‌ونقل این ستاد، بحث حائز اهمیت ایفای نقش مؤثر و بازدارنده در جهت اجرای پروتکل‌های وزارت بهداشت و مصوبات ستاد ملی است. او با اشاره به این موضوع گفت: «به همین خاطر اجازه نمی‌دهیم هیچ کسی در هیچ نقطه‌ای از کشور و در هیچ رده‌ای درخصوص حمل‌ونقل تصمیم بگیرد چرا که این وظیفه محلی نبوده و یک وظیفه ملی است. باید جریان جابه‌جایی و آمدوشد براساس الزامات زندگی مردم و در چارچوب پروتکل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا پیش برود.»

منبع تسنیم
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.