راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در رویداد زمستانه فینوداد با محوریت لندتک و رگ‌تگ چه گذشت؟

رویداد زمستانه فینوداد در حوزه‌‍‌های لندتک و رگ‌تک چهارشنبه و پنجشنبه، دوم و سوم بهمن‌ماه در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

در رویداد لندتک امیرحسین یافتیان پژوهشگر حوزه فین‌تک در خصوص Credit Scoring سخنرانی کرد. در ادامه، سمیرا منصوری، مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشاورزان و عشایر با موضوع تأمین اعتباری خرد و سپس، حسین نظام دوست مدیر نهادهای مالی و نوآوری فرابورس ایران در تشریح تأمین مالی جمعی کسب‌وکارهای نوآور به سخنرانی پرداختند.

در پایان این رویداد، پنل تخصصی شیوه‌های جدید تأمین مالی نوآوری با تأکید بر کراود فاندینگ با حضور پرهام خلیلی، مشاور سرمایه‌گذاری و تأمین مالی نوآوری، علی عمیدی، مدیرعامل کارن کراد، امیرحسین یافتیان، پژوهشگر حوزه فین‌تک و به مدیریت پویا کندری، عضو هیئت‌مدیره شتاب‌دهنده فارابی برگزار شد. در این رویداد همچنین علی وحدت، رئیس هیات عامل صندوق نوآری و شکوفایی نیز حضور داشت .

در رویداد رگ‌تک نیز که پنجشنبه برگزار شد، در ابتدا امیرحسین جلالی فراهانی، مدیر حقوقی بنیاد و شرکت ققنوس سخنرانی کرد. سخنرانی او تحت عنوان «مسائل مرتبط با قانون‌گذاری در حوزه‌ بلاکچین» انجام گرفت. در ادامه، دکتر محمد اصغری، استاد دانشگاه شهید بهشتی در مورد «الزامات و موانع فناوری‌های تنظیم‌گرانه (رگ‌تک) در ایران» به ارائه مطلب پرداخت و سپس حامد اکبری، مدیرعامل یوآیدی ارائه‌ای تحت عنوان «رگ‌تک به مثابه زیرساخت دولت الکترونیک» انجام داد.

در پایان این رویداد، پنل تخصصی با موضوع «اولویت‌های مقررات‌گذاری در حوزه رگ‌تک با لحاظ الزامات و موانع» با حضور مهدی فقیهی، رئیس هیات مدیره‌ شرکت داده‌ورزی سداد و مدیر مرکز نوآوری فینوداد، حسام‌الدین ایپکچی، مدیر حقوقی شرکت شاپرک، امیرحسین جلالی فراهانی، مدیر حقوقی بنیاد و شرکت ققنوس و دکتر محمدباقر اصغری، استاد دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد به وب‌سایت فینوداد مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.