راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، رویداد «بینو» را برای جذب استارت‌آپ و ایده‌های نوآورانه برگزار می‌کند

شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین که رویداد «بینو» را با حمایت بانک پارسیان و همکاری شتابدهنده دیموند، برگزار می‌کند. دومین فراخوان جذب استارت‌آپ و ایده‌های نوآورانه را صادر کرد.

در دنیای امروز، نوآوری و کارآفرینی یکی از جذاب‌ترین مباحث مربوط به کسب‌وکار و تجارت است. شواهد نشان می‌دهند که آینده بازار کار ایران در دست کسب‌وکارهای نوپا و کارآفرینانی هستند که سکان هدایت این کسب‌وکارها را در دست دارند.

اگر شما هم می‌خواهید یکی از این سکان‌داران آینده باشید، شرکت در رویداد «بینو» بهترین شروع است. با ثبت‌نام و شرکت در این رویداد علاوه بر دریافت جوایز ارزنده، امکان شبکه‌سازی و خلق فرصت‌های همکاری بی‌نظیر با بزرگترین بانک خصوصی کشور و گروه داده‌پردازی بانک پارسیان امکان‌پذیر خواهد بود.

رویداد «بینو» در حوزه فین‌تک، اینشورتک، بانکداری باز و بلاکچین طی سه مرحله برگزار خواهد شد. در مرحله اول تیم‌های متقاضی شرکت در رویداد، ثبت‌نام کرده و اطلاعات لازم در خصوص اعضای تیم و کسب‌وکار خود را ارائه می‌دهند.

در مرحله دوم اطلاعات تیم‌های متقاضی توسط کمیته علمی ارزیابی شده و تیم‌های برتر جهت ارائه در روز رویداد انتخاب خواهند شد. در روز برگزاری رویداد «بینو» تیم‌های منتخب ضمن ارائه کوتاه از کسب‌وکار خود، توسط تیم داوری، ارزیابی شده و تیم‌های برگزیده معرفی خواهند شد.


ببینید: شرکت کاسپین رویداد جذب و حمایت از ایده‌های نوآورانه، «بینو» را برگزار می‌کند


ثبت‌نام در رویداد «بینو» به طور رایگان از طریق این لینک و یا آدرس سایت Beino.ir و Caspco.ir قابل انجام است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.