راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک سداد کیف پول خود را توسعه داد

شرکت پرداخت الکترونیک سداد کیف پول اپلیکیشن ایوا را توسعه داد. هم اکنون میلیون‌ها کاربر ایوا می‌توانند تمام پرداخت‌های خود را از طریق کیف پول، در امنیت و با سرعت بالا انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، پیش از این شاهد پیوند میان خدمت «QPay» کیوپی کارتخوان‌های سداد و اپلیکیشن ایوا بودیم که امکان پرداخت مبلغ خرید به واسطه QR کد دریافتی از فروشنده و با استفاده از  اپلیکیشن ایوا را فراهم می‌کرد. در این شیوه پرداخت کاربران ایوا می‌توانند بدون کارت بانکی و با استفاده از گوشی موبایل خود از کارت‌خوان‌های بانک ملی ایران در فروشگاه‌های سراسر کشور خرید کنند. با توسعه کیف پول ایوا کاربران این اپلیکیشن از این به بعد قادرند با ورود به بخش «QPay» از محل کیف پول نیز وجه خرید را پرداخت کنند.

با توجه به این موضوع  که تیم توسعه اپلیکیشن ایوا در حال گسترش قابلیت‌های کیف پول است به زودی شاهد استفاده از این قابلیت در بسترهای دیگر همچون سایر اپلیکیشن‌ها، سازمان‌ها و ادارات نیز خواهیم بود.

با فراگیر شدن کیف پول ایوا با توجه به امکانات این محصول مشتریان خواهند توانست تا با امنیت کامل و سرعت بالا پرداخت‌های خرد خود را انجام دهند. کیف پول ایوا همچنین راهکاری مناسب برای حذف پرداخت‌های خرد از چرخه پرداخت‌های آنلاین است و از فشار وارده بر سیستم شتاب و شاپرک به جهت پردازش پرداخت‌های خرد می‌کاهد.

ایوا یک اپلیکیشن پرداخت است که خدمات متنوعی  همچون خرید شارژ و بسته اینترنت، کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید بلیت اتوبوس، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، اعلام موجودی، پرداخت عوارض خروج، خرید بیمه، پرداخت‌های سازمانی، پرداخت وجوهات شرعی و کمک به نیازمندان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که با فعال شدن کیف پول امکان  پرداخت مبلغ خرید از این طریق نیز فراهم شده است.

کاربران می‌توانند برای دانلود اپلیکیشن ایوا عدد 1 را به 2000444 ارسال و یا #1*737* را شماره‌گیری کنند و از امکانات و خدمات پرداختی آن بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.