راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آغاز به‌کار سامانه سککوک برای تامین زنجیره تولید در کاشان

سامانه سککوک فعالیت‌های خود را برای تأمین زنجیره تولید فرش ایرانی در شهر کاشان آغاز کرد. مدیران بانک ملی ایران و دست‌اندرکاران سامانه سککوک در ادامه فعالیت در شهرهای مختلف کشور به کاشان سفر کرده و در محل اتاق بازرگانی کاشان، با فعالان زنجیره فرش در این شهر نشستی را برگزار کردند.

به گزاش روابط عمومی سککوک، سامانه سککوک با فعالیت در صنعت فرش در واقع با یک تیر دو نشان خواهد زد، چراکه از یک طرف ضمن حمایت از زنجیره تولید فرش، با تمرکز بر زنجیره تأمین و زنجیره ارزش در این صنعت، به حرکت چرخ‌های پلی اکریل اصفهان در تولید آکریلیک کمک خواهد کرد.


فردوس باقری: سککوک، با زیرساخت بلاکچینی به تسهیل پرداخت در مبادلات تجاری داخل و خارج از کشور کمک می‌کند


تأمین مواد اولیه شیمیایی برای کارخانجات پلی اکریل جهت تولید الیاف آکریلیک از یک سو و تأمین مواد اولیه کارخانجات ریسندگی و در نتیجه نخ مورد نیاز واحدهای بافندگی از سوی دیگر، منجر به تولید ارزش افزوده مضاعف و تأمین اشتغال پایدار این زنجیره صنعتی، در بستر سککوک خواهد شد.

در حاشیه این نشست و با حضور مقامات استان بازدیدهایی از برخی واحدهای منتخب تولیدی صادراتی، نظیر فرش محتشم، فرش هلال مشهد و فرش بزرگمهر با هدف تسهیل تأمین مالی این واحدها و زمینه سازی ورود آنها در بستر سککوک صورت پذیرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.