راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بزرگترین پروژه پرداخت در صنعت هوشمندسازی پست و لجستیک کلید خورد

پروژه هوشمندسازی پرداخت در صنعت پست و لجستیک با همکاری شرکت تی‌تک به عنوان تأمین‌کننده زیرساخت فناوری اطلاعات پست و لجستیک، شرکت تیپاکس به عنوان یکی از بزرگترین کوریرهای پستی کشور و شرکت پرداخت نوین آرین به عنوان ارائه‌دهنده خدمات زیرساختی پرداخت اجرا شده است. ایجاد پلتفرم یکپارچه و هوشمند پرداخت و همچنین تأمین و تجهیز 2 هزار دستگاه کارتخوان اندرویدی (Handheld) در فاز اول به بهره‌برداری رسید.

این پروژه بر مبنای یکپارچه‌سازی سامانه‌های پرداخت و سامانه‌های مکان محور تی‌تک، اپلیکیشن جت تیپاکس و سرویس‌های پرداخت زیرساختی پرداخت نوین آرین، طراحی و پیاده‌سازی شده است، که پس از آزمایش‌های فنی و صحت عملکرد سامانه‌ها، هم اکنون در قالب نسخه جدید اپلیکیشن جت، قابل ارائه است.

امکانات بسیاری در این سرویس پیش‌بینی شده است که در فاز اول می‌توان به سامانه تهیه و ارائه گزارشات هوشمند مدیریتی شامل نمایش محل انجام تراکنش‌ها، جزییات تراکنش، آدرس، مختصات مکانی مربوط به تراکنش و رهگیری مرسولات پستی به صورت برخط اشاره کرد. همچنین امکانات دیگری مانند تسهیم آنلاین، حساب دیجیتال، تسویه زماندار نیز در این سامانه تعبیه شده‌اند و به گفته مدیران پروژه در فازهای بعدی قابل بهره‌بردای خواهند بود.

این پروژه از حیث تعداد دستگاه کارتخوان اندرویدی و همچنین همکاری و هم‌افزایی مشارکتی، یکی از بزرگترین پروژه‌های هوشمندسازی صنعت پست و لجستیک است که می‌تواند نویدبخش آینده‌ای فناورانه و سبب هم‌افزایی و مشارکت سازنده میان فعالان صنعت پست و لجستیک کشور باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.