راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

واحد خدمات بانک رفاه برای ارائه خدمات مالی و بانکی به دانشگاهیان در دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد

در آغاز آذرماه سال 98 به همت معاونت بانکداری اختصاصی و شرکتی بانک رفاه، طی نشستی فاهم‌نامه‌ای در راستای توسعه همکاری مشترک بین دانشگاه پزشکی ایران و بانک رفاه کارگران با حضور جلیل کوهپایه‌زاده رئیس دانشگاه و محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه و هیئت همراه امضا شد.

طی این تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی ایران و بانک رفاه، واحد خدمات خاص بانک رفاه به منظور ارائه خدمات مالی و بانکی به دانشگاهیان، دانشجویان و پرسنل دانشگاه، در دانشگاه علوم پزشکی ایران افتتاح شد.

در کنار این تفاهم‌نامه و در همین راستا با توجه به تاکید طرفین به تکنولوژی و نوآوری در حوزه ارائه خدمات، تفاهم‌نامه مشترکی نیز بین معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه پزشکی ایران به مدیریت عامل سید عباس متولیان و مرکز نوآوری بانک رفاه به مدیریت هادی ویسی به عنوان بازیگران اصلی اکوسیستم سلامت از یک‌سو، و فضای فین‌تک کشور از سوی دیگر به امضا رسید.

در جریان مراسم امضای این تفاهم‌نامه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، معاون تحقیقات و فناوری این دانشگاه و مدیرعامل بانک رفاه به ایراد سخنانی در خصوص ظرفیت‌های طرفین و امکانات موجود برای توسعه پرداختند.

آنها با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه بانک رفاه و زیرساخت‌های مناسب دانشگاه علوم پزشکی ایران ابراز امیدواری کردند. لازم به ذکر است بانک رفاه به عنوان بانکی دارای تخصص و جایگاهی ویژه در نظام سلامت کشور است و با نام و ماموریت بانک سلامت‌محور شناخته می‌شود.

همچنین دانشگاه پزشکی ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های ایران، همواره علاوه بر امر آموزش به ارائه خدمات بهداشتی، پزشکی و سلامت پرداخته است و مرکز نوآوری بانک رفاه «رفاتک» نیز در اکوسیستم نوآوری نقش فعالی را ایفا می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.