راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

افزایش سهم بازار ایران کیش در درآمدهای غیرکارتی

علیرضا کدیور، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان، با بیان اینکه شرکت ایران کیش در سال گذشته بخش عمده درآمدهایش از کارمزدهای دستگاه‌های کارت‌خوان‌ بود، گفت که این شرکت در سال جاری برنامه‌هایی برای تغییر این منابع دنبال کرد تا درآمدهایی به غیر از این نیز به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، کدیور خاطر نشان کرد: «با توجه به گزارش‌هایی که منتشر شده است، سهم بازار این شرکت در درآمدهای غیر کارتی افزایش پیدا کرده است.»

او افزود: «از سویی ایران کیش این فرصت را دارد تا از کارت‌خوان‌های مستهلک و یا خارج از سرویس و شبکه با اندکی سرمایه‌گذاری و هزینه محدود بهره ببرد و آن‌ها را وارد چرخه درآمدی کند.»

مدیرعامل یکی از شرکت‌های صاحب سهام ایران کیش در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه اهداف سهامداران طی هشت ماه گذشته محقق شده است، گفت: «به نظر می‌آید که ما در ایران کیش به سمت خوبی پیش می‌رویم. همچنین روند و جهتگیری‌های کنونی شرکت مثبت است. ایران کیش می‌تواند منابع درآمدی‌اش را متفاوت کند و نیز از بخش‌هایی درآمدزایی داشته باشد که حاشیه سود بالاتری دارد.»

او درباره اینکه روی کدام یک از محصولات ایران کیش باید بیشتر سرمایه گذاری شود، توضیح داد: «به نظر می‌آید حوزه‌ای که خیلی نیاز به سرمایه‌گذاری‌های سخت‌افزار آنچنانی ندارد، حوزه درگاه‌های پرداخت است. پات، درگاه‌های اینترنتی ایران کیش و سایر درگاه‌های غیر کارتی اکنون در دستور کار قرار دارند. شرکت در حال حاضر به خوبی تلاش می‌کند تا بخشی از درآمدها از این بخش را از آن خود کند.»

کدیور گفت که ایران کیش در حال حاضر در حوزه دستگاه‌های کارت‌خوان سهم بالایی دارد و لیدر بازار دراین حوزه است؛ اما از سایر بخش‌ها نباید غافل بود.

او عنوان کرد: «ایران کیش در این ماه‌ها تلاش کرده تا بخش‌های مغفول شده را پوشش دهد. امیدواریم که این شرکت بتواند در ماه‌های باقی مانده سال جاری و هم سال آینده در درآمدزایی و سودآوری شرکت موفق باشد.»

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانیان گفت: «شرکت‌هایی مانند سرمایه‌گذاری ایرانیان و بانک تجارت می‌توانند در بحث‌های مشورتی و فکری در حوزه مالی کمک کنند تا بتوانیم تأمین مالی شرکت را تسهیل کنیم و از این طریق، شرکت بتواند هزینه‌هایش را کاهش یا از محل این تأمین مالی، درآمدهای آتی خود را افزایش دهد.»

او درباره انتخابات اعضای هیئت مدیره ایران کیش نیز اشاره کرد که از لحاظ اشخاص حقوقی در اعضای هیئت مدیره تغییری صورت نگرفته است. همچنان مجموعه بانک تجارت، سه عضو، هیئت مدیره ایران کیش، بانک سپه و سرمایه گذاری خوارزمی هم هرکدام یک عضو هیئت مدیره را در اختیار گرفتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.