راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جشنواره پایانه‌های فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب‌های بانک تجارت آغاز به‌کار کرد

جشنواره پایانه‌های فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب‌های بانک تجارت ویژه پذیرندگان و متصدیان دستگاه کارت‌خوان شرکت ایران کیش از ماه جاری آغاز شد و قرار است تا پایان فروردین 1399 ادامه یابد.

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، این جشنواره شامل کلیه متصدیان فروش مستقر در فروشگاه‌های مجهز به پایانه‌های فروش شرکت ایران کیش و پذیرندگان این شرکت، متصل به بانک تجارت است، بر اساس این جشنواره قرار است 12 جایزه نقدی کمک هزینه خرید خودرو به مبلغ یک میلیارد ریال (هر ماه دو جایزه) و 300 جایزه 50 میلیون ریالی به پذیرندگان ایران کیش اهدا شود.

گفتنی است 733 جایزه نقدی پنج میلیون ریالی به‌عنوان جوایز استانی برای پذیرندگان در هر دوره قرعه‌کشی به‌صورت ماهانه بین مناطق مختلف توزیع خواهد شد. همچنین پذیرندگان محترم با مراجعه به سایت ایران کیش می‌توانند متصدیان فروش خود را ثبت نام کنند و شانس او را برای دریافت دو کمک هزینه خودرو به مبلغ یک میلیارد ریال و قرعه کشی ماهانه هزار کارت هدیه یک میلیون ریالی امتحان کنند.

نحوه امتیازدهی پذیرندگان و متصدیان به شرح ذیل است:

امتیاز شاخص عنوان

مخاطبان جشنواره

1 به‌ازای هر 10میلیون ریال افزایش ماهانه مبلغ تراکنش

متصدیان فروش

1 به‌ازای هر 10میلیون ریال افزایش ماهانه

مبلغ تراکنش

پذیرندگان

1 به‌ازای هر 15% افزایش ماهانه

تعداد تراکنش

3 به‌ازای هر 30% افزایش ماهانه میانگین مانده حساب
1 به‌ازای اولین تراکنش همراه بانک نصب فعال همراه بانک

مجموعه امتیازات از طریق وب‌سایت ایران کیش،  شماره گیری کد دستوری #88*788*  و مراجعه به سایت باشگاه مشتریان بانک تجارت قابل رصد است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 1688 و مرکز تماس ایران کیش (CALLCENTER)  تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.