راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سید حامد قنادپور به عنوان رئیس کمیسیون بانکداری دیجیتال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران انتخاب شد

در چهل‌ویکمین جلسه هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، اعضای کمیسیون بانکداری دیجیتال سید حامد قنادپور، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا را به عنوان رئیس منتخب این کمیسیون به هیات مدیره معرفی کردند که این انتخاب به اتفاق آرا به تصویب هیات مدیره رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، در چهل‌ویکمین جلسه هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که به ریاست محمدباقر اثنی عشری رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران برگزار شد، آزاد معروفی، رییس کمیسیون شبکه و عضو کمیسیون مراکز داده به همراه محمد آذری، دبیر این کمیسیون برای ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کارگروه رتبه‌بندی مراکز داده در جلسه هیات مدیره حضور یافتند.

آزاد معروفی و محمد آذری با اشاره به جلسات متعدد برگزار شده، ابراز امیدواری کردند به زودی تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و سازمان فناوری اطلاعات با موضوع رتبه‌بندی شرکت‌های مراکز داده به امضاء برسد که این خود دستاورد بزرگی برای سازمان خواهد بود. محمدباقر اثنی عشری نیز ضمن تشکر از زحمات کارگروه رتبه‌بندی مراکز داده، ابراز امیدواری کرد این فرایند به نحو شایسته و کارامد انجام بگیرد.

علی آذرکار دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، گزارش عملکرد دبیرخانه سازمان در تابستان ۹۸ را ارائه کرد. در انتهای گزارش مقرر شد از نمایندگان سازمان در هیات‌های حل اختلاف مالیاتی دعوت شود تا در نشست آتی هیات‌مدیره حضور پیدا کنند و مسائل مالیاتی اعضای صنف به بحث و تبادل نظر گذاشته شود.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران پیشنهاد برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان را از ساعت 16 الی 19 روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه در محل سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کرد. اعضای هیات مدیره درخواست کردند انتخاب‌های دیگر برای برگزاری مجمع سازمان هم بررسی شود.

همچنین در این نشست پیشنهاد ترمیم کمیسیون‌های سخت‌افزار و صندوق‌های مکانیزه فروش مبنی بر اضافه شدن اعضای جدید، با اجماع آرا به تصویب رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.