پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
به پرداخت ملت
شرکت به پرداخت ملت با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی، فعالیت خود را در سال 1384 بهعنوان ارائهدهنده پرداخت خدمات الکترونیک (PSP) با اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد و بنابر نودوهفتمین گزارش اقتصادی شاپرک، شرکت بهپرداخت ملت در جایگاه اول مبلغ تراکنشهای کشور قرار گرفت. این شرکت علاوه بر ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، به توسعه محصولات و ارائه راهحلهای تخصصی برای مشتریان خود میپردازد همچنین این شرکت ايجاد و پشتيبانی شبکه پايانههای فروش و ساير ابزارهای پرداخت را با هدف گسترش نظام پرداخت الکترونيک برعهده گرفته است.
سال تأسیس:
۱۳۸۴
مدیرعامل:
تحصیلات:
کارشناسی مهندسی برق گرایش الکترونیک از دانشگاه صنعتی امیرکبیر
کارشناسی ارشد مخابرات ماهوارهای و سیار از University of Surrey
دکتری مهندسی صنایع گرایش Operations Research از دانشگاه تربیت مدرس
سمت فعلی:
مدیرعامل به پرداخت ملت
سمتهای پیشین:
مدیرعامل شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی
عضو هیئتمدیره شرکت بهپرداخت ملت
تعداد کارکنان: –
حوزه فعالیت:
خدمات پرداخت الکترونیک (PSP)
این شرکت با برخورداری از دانش و تخصص روز دنیا، بهعنوان یک گروه توانمند در ارائه خدمات الکترونیکی بهصورت تخصصی در زمینههای ذیل فعالیت میکند:
- ارائه خدمات پرداخت از طریق پایانههای فروشگاهی
- ارائه خدمات پرداخت از طریق شبکه اینترنت
- ارائه خدمات از طریق موبایل پوز (mPOS)
- ارائه خدمات پرداخت از طریق کد دستوری #741* (USSD)
- ارائه خدمات پرداخت از طریق سامانه پاسخ صوتی و محاورهای (IVR)
- ارائه خدمات پرداخت و بانکی از طریق دستگاه خودپرداز (ATM)
- ارائه خدمات پرداخت و بانکی از طریق دستگاه کیوسک (Kiosk)
- ارائه خدمات پرداخت و بانکی از طریق پوز شعبه (PINPAD)
- ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی بهای سوخت (کارت سوخت هوشمند و کیوسک)
مدیرعاملها از ابتدا تاکنون:
- مهنایی
- شاهنده
- گیتی
- چگینی
- رستم شاه گشتاسبی
- محمدعلی ترابیان
- شهریار خلیلی
- محمدرضا نمازی
- شهریار خلیلی
- محمدمهدی تقیپور
محصولات کلیدی:
- دستگاه کارتخوان (POS)
- پایانه اختصاصی صنوف
- درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)
- سکه (سامانه کیف همراه)
- پایانه پرداخت بهای سوخت
- کیوسک (پایانه غیر نقدی)
- سامانه پاسخ صوتی محاورهای (IVR)
- رمز کارگشا (#741*)
- پایانههای خودپرداز
- دستگاه خوددریافت
- دستگاه VTM
محصولات و راهکارها:
- سرویسدهی به بیش از 850هزار دستگاه پایانه فروشگاهی در سراسر کشور
- ارائه خدمات پشتیبانی بهصورت استانی از طریق 35 مرکز امداد مشتریان
- پاسخگویی محاورهای 24×7 به مشتریان از طریق مرکز پاسخگویی 27312731-021
- سرویسدهی به بیش از 15هزار درگاه پرداخت اینترنتی
- ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین به درگاههای اینترنتی از طریق سامانه پشتیبانی آنلاین
- تولید نرمافزار موبایلی سکه
- کارتخوان موبایلی (نسل جدید دستگاههای کارتخوان فروشگاهی)
- پرداخت از طریق NFC روی پایانههای فروشگاهی و بهوسیله اپلیکیشن موبایل سکه
- استرداد مکانیزه وجوه
- تسویه چند حسابی وجوه
- کیوسک اصناف خاص
- راهاندازی سرویس Tokenazation و Token Service Provider (TPS)
- بهرهبرداری از ۲۰۰۰ پایانه USSD
مشتریان:
- بانک ملت
- شرکت ملی نفت ایران
- بیمه ایران
- های وب
- ایران ایر
- قطر ایرلاین
- هواپیمایی قشم
- هواپیمایی زاگرس
- هواپیمایی کیش
- سایپا
- ایران خودرو
- هتل پارسیان
- شهرداری تهران
- هایپر استار
- گلدیران
- ایرانسل
- رایتل
- همراه اول
- شرکت مخابرات ایران
- دیجی کالا
- کافه بازار
- Afranet
- بازار اینترنتی ایرانیان امید
- دانشگاه آزاد اسلامی
- شرکت رایانمهر
- سفر 24*7
- صندوق رفاه دانشجویان
- تپ سی
- اسنپ فود
- شرکت ایران کنسرت
- کارگزاری مفید
- شرکت رجا
- صبا نت
- شاتل
- مبین نت
- ماهان ایرلاین
افتخارات:
- کسب رتبه نخست در کشور و خاورمیانه با داشتن بیشترین سهم تراکنش
- کسب گواهینامه رتبهبندی و احراز صلاحیت شرکتهای انفورماتیکی از شورای عالی انفورماتیک کشور
- کسب رتبه یکم در زمینههای تولید و پشتیبانی نرمافزارهای سفارش و خدمات پشتیبانی از شورای عالی انفورماتیک کشور
- کسب پروانه بهرهبرداری وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت تولید فناوری اطلاعات ( تولید نرمافزار)
- کسب گواهینامه انجمن انفورماتیک ایران
- اخذ مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانهای
- اخذ گواهینامه دانشبنیان بودن شرکت
- مرکز پاسخگویی به پرداخت ملت با ارائه خدمات در هفت روز هفته و بهصورت بیستوچهار ساعت شبانهروز درجهت سهولت و دسترسی به اطلاعات فارغ از محدودیتها بنا نهاده شده است.
- کسب رتبه 14 از نشريه معتبر نيلسون ريپورت بين 150 شرکت PSP دنيا
خواهشمند است، پذیرندگان بهمنظور اعلام مشکلات و یا تغییرات احتمالی پایانههای مجازی، به پورتال پشتیبانی آنلاین مراجعه کنند.
.
راههای ارتباطی:
وبسایت: www.behpardakht.com
تلفن: 27312731-021
مرکز پشتیبانی پایانههای مجازی: 27312734-021
مرکز پاسخگویی پایانههای مجازی: 27312731 -021
انتقادها، پیشنهادات و شکایات: 27310001-021
دورنگار: 02122770983
پست الکترونیکی: crm@behpardakht.com
بازرسی: bazresi@bpmellat.com
کدپستی: 33551-19598
نشانی: تهران، خیابان شهید کلاهدوز، خیابان دیباجی جنوبی، کوچه مژگان، پلاک 2
لینک شرکت در شبکههای اجتماعی: