راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سایت سامانیوم (وب‌سایت باشگاه مشتریان) بانک سامان رونمایی شد

پس از رونمایی از سامانیوم به عنوان اولین اپلیکیشن باشگاهی در ایران، بانک سامان از وب‌سایت باشگاه مشتریان خود به منظور دسترسی کاربران به خدمات و امکانات باشگاه از طریق وب‌سایت رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک سامان، بر این اساس، سایت سامانیوم علاوه بر امکان دسترسی به خدمات باشگاه از طریق وب و بدون نیاز به استفاده از اپلیکیشن، رابط کاربری آسان‌تری را برای مشتریانی که کمتر با ابزارهای الکترونیک در ارتباط هستند، فراهم خواهد کرد. همچنین استفاده از سایت باشگاه، محدودیت‌های احتمالی اپلیکیشن‌ها را نیز نخواهد داشت. با رونمایی از این سایت، محتوا و اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان به استفاده از خدمات و فرصت‌های موجود در سایت «سامانیوم» باشگاه مشتریان بانک سامان می‌توانند با عضویت و ثبت کارت‌بانکی خود در آن ضمن کسب امتیاز از مجموعه گسترده‌ای از خدمات و تخفیف‌ها بهره‌مند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید ضمن مراجعه به شعب بانک و مرکز سامان ارتباط، با شماره 0216422 تماس بگیرید. همچنین می‌توانید از طریق اینستاگرام باشگاه به نشانی@samanium و آدرس ایمیل samanium@sb24.com در این رابطه اطلاعات کسب کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.