راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک تجارت و تاسیس شرکت کیف پول الکترونیکی

دکتر فلاح در مجمع عمومی عادی سالانه بانک تجارت که روز شنبه برگزار شد به رویکرد بانک تجارت در توسعه ابزارهای بانکداری الکترونیک و تاسیس شرکت کیف پول الکترونیکی اشاره کرد. او همچنین نهایی سازی سامانه Core Banking را یکی از شش حوزه برنامه‌های عملیاتی بانک تجارت در راستای اهداف استراتژیک بانک دانست.

دکتر فلاح با اشاره به برخی از مهم‌ترین شاخص‌های عملکرد این بانک در بازار پول کشور طی سال گذشته یادآور شد: طی سال ۱۳۹۰ میانگین سپرده‌های بانک بیش از ۲۱ درصد رشد داشت که به میزان قابل‌توجهی از رشد میانگین سپرده پنج بانک بزرگ تجاری کشور بیشتر بود. وی همچنین با اشاره به رویکرد بانک تجارت در توسعه ابزارهای بانکداری الکترونیک اظهار کرد: طی سال ۹۰ تعداد دارندگان تجارت کارت بیش از ۲۹ درصد، تعداد دستگاه‌های POS فروشگاهی بیش از ۲۸ درصد، تعداد کاربران بانکداری اینترنتی بیش از ۳۴ درصد و تعداد دستگاه‌های خود‌پرداز بانک قریب به ۳۰ درصد رشد داشته است.

دکتر فلاح با اشاره به برنامه‌های آتی این بانک در حوزه‌های مختلف ارائه خدمات، استقرار نظام برنامه‌ریزی استراتژیک، راه‌اندازی شرکت بیمه تجارت، تاسیس شرکت کیف پول الکترونیکی، تاسیس شرکت تامین سرمایه، ارائه خدمات خرید اقساطی آسان خرید و گزارش‌دهی اعتباری به همه مشتریان شبکه بانکی را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام این بانک عنوان کرد. دکتر فلاح با اشاره به اینکه برنامه‌های عملیاتی بانک تجارت در راستای اهداف استراتژیک این بانک در شش حوزه تدوین شده است یادآور شد: راه‌اندازی ساختار بانکداری اختصاصی و شرکتی، پیاده‌سازی چرخه ارتقای رضایت مشتریان، نهایی‌سازی سامانه Core Banking، یکپارچه‌سازی نظام بازرسی در بانک، طراحی و استقرار سیستم اعتبارات اسنادی داخلی، افزایش ۲/۱۴ درصدی میزان سرمایه و پیاده‌سازی نظام بودجه‌ریزی عملیاتی از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی است که با جدیت درصدد اجرایی ساختن آن هستیم.

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.