راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه پرداخت با حمایت گروه حصین منتشر کرد: فایل PDF گزارش کپجمینای با عنوان «10 روند اصلی در پرداخت: 2019»

گروه حصین امسال در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برآن شد هدیه‌ای درخور مخاطبان همایش و متناسب با هدف نمایشگاه بانکداری تهیه کند. به همین مناسبت با همفکری جمعی از همکاران در گروه حصین و با همکاری مجموعه راه پرداخت، گزیده‌ای از گزارش‌های روز دنیا در حوزه بلاکچین و بانکداری را از موسسات معتبری همچون دیلویت و مکنزی، ترجمه و گردآوری کرد تا محتوایی مختصر و مفید برای مطالعه هدفمند باشد. در ادامه چکیده‌ای از گزارش کپجمینای با عنوان «10 روند اصلی در پرداخت: 2019» را قرار دادیم تا در صورت تمایل فایل PDF این گزارش را از راه پرداخت دانلود کنید.

دانلود کنید: فایل PDF گزارش کپجمینای با عنوان «10 روند اصلی در پرداخت: 2019»

 

10 روند اصلی در پرداخت: 2019

چه چیزی باعث چنین تحول‌های سریعی در صنعت پرداخت می‌شود؟ مشتری‌ها ارزش بیشتری می‌خواهند و انتظارات‌شان در حال افزایش است. رقیب‌های چابکی در حال ورود به این حوزه هستند. تنظیم‌کننده‌ها درخواست افزایش همکاری و باز شدن اکوسیستم را دارند. برای انجام کسب‌وکار باید نوآوری داشت و از فناوری‌های جدیدی مثل API، پرداخت بی‌درنگ (RTP)، خودکارسازی رباتیک فرایند (RPA) و اینترنت اشیا استفاده کرد.

تازه‌واردهای حوزه پرداخت (از فین‌تک‌ها مثل Transferwise تا شرکت‌های تجارت الکترونیک مثل آمازون و غول‌های فناوری مثل گوگل تا خرده‌فروش‌ها مثل والمارت) تجربه‌ای یکپارچه ارائه می‌دهند و از داده‌های کاربران برای ایجاد بینش در مورد مشتری‌ها و ارائه خدمات سفارشی استفاده می‌کنند.

بعضی متصدی‌های پرداخت به کندی این نوآوری چندوجهی پاسخ داده‌اند؛ زیرا اکوسیستم‌های مبتنی بر پلتفرم را در اختیار ندارند؛ ولی بانکداری باز شرکت‌ها را تشویق به استفاده از پلتفرم به‌عنوان سرویسی برای ارتباط با سهامداران مختلف جهت تبادل داده و ارزش کرده است.

دانلود کنید: فایل PDF گزارش کپجمینای با عنوان «10 روند اصلی در پرداخت: 2019»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.