راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مراسم معارفه فریبرز قربانیان، مدیر جدید فناوری اطلاعات بانک کارآفرین برگزار شد

جلسه معارفه مدیر جدید فناوری اطلاعات بانک کارآفرین روز شنبه 15 دی‌ماه با حضور حمید تهرانفر مدیرعامل این بانک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، جلسه معارفه فریبرز قربانیان مدیر جدید و تقدیر از نازیلا آستانی‌نژاد مدیر پیشین مدیریت فناوری اطلاعات با حضور معاونان مدیرعامل، مدیران ارشد بانک و کارکنان این مدیریت برگزار شد.

تهرانفر در این جلسه با اشاره به زحمات و تلاش‌های نازیلا آستانی‌نژاد مدیر پیشین مدیریت فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: «خانم آستانی‌نژاد برای ارتقای سامانه همراه بانک و اینترنت بانک زحمات زیادی را متقبل شده‌اند. ان‌شاءالله در سمت مشاور مدیرعامل در فناوری اطلاعات همچنان از تجربیات و دانش خانم آستانی‌نژاد استفاده خواهد شد.»

مدیرعامل در بخش دیگری از سخنانش با خوشامدگویی به دکتر قربانیان تصریح کرد: «آقای مهندس قربانیان مدیر بسیار توانمندی هستند. ایشان در زمینه فناوری اطلاعات تبحر و تجربه دارند و از سوی دیگر یک بانکدار حرفه‌ای هستند که با توجه به این موارد، می‌توانند کمک زیادی به بانک بکنند.»

در ادامه این جلسه دکتر فریبرز قربانیان مدیر جدید فناوری اطلاعات بانک گفت: «امروز در دوره‌ای قرار داریم که بانک‌ها عملا در تمام مراحل زندگی مشتریان حضور دارند. در این مرحله حضور بانک‌ها از حالت محسوس به حالت نامحسوس (Invisible Banking) رسیده است. برای موفقیت بانک‌ها در بازار رقابت فعلی باید روش‌های سنتی را تغییر دهیم. تعریف کسب‌وکار جدید به‌ویژه در حوزه فناوری اطلاعات و مبتنی بر هوشمندسازی، از الزامات موفقیت در مقطع فعلی است.»

او همچنین افزود: «چابک‌سازی ارائه خدمات متناسب با خواست مشتریان باید موردتوجه قرار بگیرد. تعامل با بازیگران جدید نیز از جمله مسائلی است که باید برای آن تدبیر جدی اندیشید. رقبای ما به‌تدریج از بانک‌ها به شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های مالی بانکی تبدیل می‌شوند. بنابراین باید بازیگران جدید را به رسمیت بشناسیم و روش‌های تعامل را پیدا کنیم.»

او افزود: «یکی از کاربردهای بانکداری باز (Open Banking) که این روزها موردتوجه است، این است که بتوانیم با این بازیگران جدید در تعامل و ارتباط باشیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.