راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جایزه مدل 34000 منابع انسانی به شرکت ارتباط فردا اهدا شد

سومین کنفرانس مدیریت منابع انسانی، 13 و 14 آذرماه با حضور معاونت ریاست جمهوری و مدیران منابع انسانی سراسر کشور در سالن همایش‌های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباط فردا، سومین کنفرانس مدیریت منابع انسانی به میزبانی دانشگاه تهران ۱۳ و ۱۴ آذرماه با حضور معاونت ریاست جمهوری و مدیران منابع انسانی سراسر کشور در سالن همایش‌های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا موفق شد جایزه مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی «تندیس بلورین D1» را کسب کند. در این ارزیابی که توسط دانشگاه تهران انجام می‌شد، سازمان‌های دولتی و خصوصی و صنایع مختلف شرکت داشته‌اند که در بین این شرکت‌ها، ارتباط فردا موفق به کسب «تندیس بلورین D1» شد.

این جایزه در مراسم پایانی سومین همایش مدیریت منابع انسانی به دکتر مهدی اسماعیلی رخ معاون طرح و برنامه ارتباط فردا اهدا شد.

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا که از ابتدای فعالیت خود رویکردی منحصربه‌فردی در حوزه منابع انسانی داشته است، در سال 97 با توسعه برنامه‌ها و امتیازهای رفاهی و آموزشی برای همکاران خود تلاش کرده است تا مسیر رو به رشد خود را ادامه دهد و با دو رتبه پیشرفت نسبت به سال گذشته این تندیس را دریافت کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.