راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نمایشگاه کار دانشگاه علم‌وصنعت فردا 28 آبان‌ماه کار خود را آغاز می‌کند

نمایشگاه کار دانشگاه علم‌وصنعت فردا 28 آبان‌ماه با حضور مسئولین پارک فناوری پردیس و مسئولین این دانشگاه آغاز به کار می‌کند و تا چهارشنبه 30 آبان‌ماه ادامه دارد.

در این جشنواره شرکت‌های مختلف اعم از صنعتی، دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و شتابدهنده‌ها با حضور در غرفه‌های نمایشگاه به ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی خود می‌پردازند. در این جشنواره بیش از 600 فرصت شغلی به وسیله شرکت‌های حاضر، ارائه شده است.

دانشجویان و فارغ‌التحصیلان از همه دانشگاه‌ها می‌توانند با حضور در این نمایشگاه با کارفرمایان به صورت مستقیم ارتباط گرفته و برای فرصت‌های شغلی، رزومه ارسال کنند. در استیج در نظر گرفته در نمایشگاه نیز استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های مختلف به ارائه دستاوردهای خود پرداخته و مدیران شرکت‌ها کارگاه‌هایی را برگزار خواهند کرد. ارتباط و تعامل با این شرکت‌ها می‌تواند، زمینه شکل‌گیری همکاری‌های مختلفی مابین این شرکت‌ها با اساتید و دانشگاهیان را فراهم سازد که می‌تواند نتایج مثبتی برای صنعت و دانشگاهیان داشته باشد.

این نمایشگاه از ساعت 9:30 تا 16:30 در سالن ورزشی شهید ملک‌لو دانشگاه علم و صنعت میزبان علاقه‌مندان و کارجویان است و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان در این نمایشگاه حاضر شوند.

گروه حصین، سفیر آبی آرام، مایکت و رهیاب رایان فردا از جمله شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات هستند که در این نمایشگاه حضور دارند. بازدیدکنندگان می‌توانند لیست شرکت‌های حاضر در جشنواره و فرصت‌های شغلی را در این لینک مشاهده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.