راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین همایش فریلنسینگ در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود / چگونه خودمان برای خودمان کار کنیم؟

این روزها اغلب افراد ترجیح می‌دهند خودشان برای خودشان کار کنند یا به عبارتی یک فریلنسر باشند. با رشد و توسعه فضای استارت‌آپی هم این شرایط برای خیلی‌ها فراهم شده اما این کار هم مانند سایر فعالیت‌های اقتصادی چارچوب‌ها و شرایطی دارد، مانند چگونگی گرفتن پروژه، مذاکره، کسب درآمد، قیمت‌گذاری و … .

فریلند؛ اولین همایش اصول فریلنسینگ است که دقیقا در همین راستا برگزار می‌شود. در این رویداد یک روزه که امروز 22 شهریور در بندر انزلی در حال برگزاری است کارگاه، پنل و سخنرانی‌های متعدد پیرامون خوداشتغالی برپا می‌شود. این رویداد یک روزه به صورت زنده از این طریق پخش می‌شود.

در این همایش یک روزه، کاوه یزدی‌فرد، مدیر دفتر نوآوری شهر از کار کردن برای شرکت‌های بزرگ می‌گوید، ایمان داوودیان، مدیر فضای کار اشتراکی زاویه، منابع لازم برای شروع را شرح می‌دهد. مصطفی لامعی، متخصص طراحی و اجرای استراتژی دیجیتال است و راه‌های بازاریابی برای برند شخصی را مطرح می‌کند. محمد رشیدی، موسس فرانش چگونگی ارتقای مهارت فردی را مطرح می‌کند. مسعود یوسف‌نژاد، موسس و مدیر زومیت درباره فریلنسینگ محتوا می‌گوید، الهام غفارزاده نیز دیگر سخنران این همایش است، او مسئول آموزش پونیشاست و ترفندهای انجام کار و مذاکره را مطرح می‌کند. میلاد نوری، موسس پونز است و 10 سال تجربه خود از خوداشتغالی را بیان می‌کند. علی حاجی محمدی، موسس همیار وردپرس و ژاکت نیز راه‌های مدیریت زمان را شرح می‌دهد.

در این رویداد، یک پنل هم درباره مشکلات و مزایای فریلنسینگ برگزار می‌شود. اعضای این پنل، سحر سبحانی، فریلنسر تصویرگر، مسیح مقدم، موسس و مدیر وب‌رخ، مانی قاسمی، موسس و مدیر دیجیاتو، محمدرضا رحمانی از رند و نی‌نی‌سایت و الهام رحمانیان، فریلنسر برنامه‌نویس هستند؛ آرش برهمند، سردبیر ماهنامه پیوست نیز مجری این پنل است.

بخش دیگر این همایش، کارگاه‌های آموزشی است. در این کارگاه‌ها نیما نورمحمدی، مدیر توسعه کسب‌وکار در پونیشا درباره قیمت‌گذاری روی پروژه‌های آنلاین گفت‌وگو می‌کند. جادی، موسس گرداننده کیبرد آزاد، به مهارت‌هایی می‌پردازد که برای درآمد آنلاین مورد نیاز است. چطور در شروع فریلنسینگ آنلاین موفق شوم نیز موضوع کارگاه حامد تکمیل، مدیر پارسکدرز است. مسیح مقدم، موسس و مدیر وب‌رخ، عشایر دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهد و مهران ضیابری که هم‌بنیان‌گذار استارت‌آپ ترجمیار است افزایش راندمان و درآمد فریلنسینگ ترجمه را مطرح می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.