راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پازل راهبردی کسب‌وکار بیمه برای هوشمند سازی فروش و ارزیابی یکپارچه و متوازن محورهای راهبردی در بیمه کوثر رونمایی شد

مدیرعامل شرکت در نشست هم‌اندیشی مدیران که با حضور اعضای هیئت‌مدیره، مدیران ستاد و سرپرستی‌های سراسر کشور در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، تصریح کرد: «با تدوین این پازل، مدیران با محیط کسب‌وکار واقعی صنعت بیمه و همچنین محدودیت‌ها و فرصت‌های جدید آشنا می‌شوند.»

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی هوشمند سازی کسب‌وکار را عامل افزایش تعامل و ارتباطات مؤثر بین‌بخشی دانست و گفت: «در این پازل نتایج فروش، خسارت، سرمایه‌گذاری، فرایندها، نحوه تعامل با ذی‌نفعان و مشتریان و نیز توانمندسازی بخش‌های مختلف بررسی می‌شود.»

او بابیان اینکه با هوشمند سازی کسب‌وکار وظایف و فرایندهای اصلی کسب‌وکار در این شرکت بازنگری می‌شود، افزود: «دستیابی به اطلاعات اثربخش و کارگشا، دقت و کیفیت و درنهایت، افزایش سودآوری و رضایت ذی‌نفعان و بیمه‌شدگان ازجمله مزایای اجرای این پازل است.»

مدیرعامل شرکت با تأکید براین مطلب که کار بدون برنامه اثرگذار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: «انتظار داریم با امضای میثاق نامه در اردیبهشت‌ماه سال جاری و هم‌اندیشی مدیران و بیان مشکلات و دغدغه‌ها و همچنین ارائه راهکارها شاهد جهشی عظیم در شرکت باشیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.