راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ویکی نیکی؛ راهنمای کار نیک

ويكى نيكى اولين سامانه تخصصی ارائه مشاوره و خدمات در حوزه اقدامات نیکوکاری در ايران است كه با هدف بالا بردن كيفيت و اثربخشى خدمات در اين حوزه شروع به فعالیت نموده است. ويكى نيكى به نيكوكارانى كمک می‌كند كه می‌خواهند بدانند كمک‌هاى آن‌ها در كجا و چگونه هزينه می‌شود و به دنبال تأثیرگذاری بيش‌تر در جامعه هستند. همچنين مؤسسات مردم‌نهاد را نيز با ارائه مشاوره و در اختيار قرار دادن زیرساخت‌های فنى موردنیاز آن‌ها به‌ویژه زیرساخت‌های موردنیاز آن‌ها برای فعالیت در فضای آنلاین و … يارى می‌كند تا كارايى و بهره‌ورى آنان بهبود يابد. ويكى نيكى به شركت‌ها و بنگاه‌هاى اقتصادى نیز درزمینه تأثیرگذاری بیش‌تر مسئولیت‌ اجتماعی آن‌ها راهکارهایی ارائه می‌دهد.

ویکی نیکی با شناخت از ظرفیت‌ها و توانایی‌های فعالان در حوزه نیکوکاری سعی بر این دارد تا بتواند با ایجاد هم‌افزایی ما بین این فعالان نقشی فعال در جامعه ایفا نمایید. ایجاد ارتباط فعالان این حوزه و تعریف پروژه‌های مشترک کارآفرینی اجتماعی با همکاری مؤسسات خیریه و بنگاه‌های اقتصادی بخشی از فعالیت این مجموعه است.

 

سال شروع فعالیت: 1395

هم‌بنیان‌گذاران:

[mks_tabs nav=”horizontal”]
[mks_tab_item title=”مجید ولی محمدی”]

تحصیلات:

  • کارشناسی مهندسی نرم‌افزار؛ دانشگاه سمنان
  • کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، گرایش کارآفرینی؛ دانشگاه تهران

متولد ۱۳۶۸

چندمین تجربه کارآفرینی: اولین
[/mks_tab_item]
[mks_tab_item title=”احسان توسلی‌زاده”]

تحصیلات: کارشناسی ارشد مدیریت

سابقه کاری: بیش از 20 سال سابقه فعالیت در حوزه رسانه و محتوا

 

 

[/mks_tab_item]
[/mks_tabs]

حوزه فعالیت: Saving and Investments

تعداد نیروی انسانی: 10

رقبا:

 

خدمات:

  • سایت ساز: نرم‌افزاری مبتنی بر وب است که با محیط کاربری بسیار ساده (بدون نیاز به تخصص و دانش برنامه‌نویسی) امکانات قدرتمندی جهت طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت به‌صورت پیشرفته را در اختیار خیریه‌ها قرار می‌دهد.
  • سامانه مددجو: سامانه مددجو، سامانه‌ای است که در آن اطلاعات مربوط به مددجویان و سوابق کمک‌های دریافتی آنان ثبت می‌شود. با ورود به این سامانه و ثبت اطلاعات مددجویان و کمک‌های ارائه‌شده به آن‌ها، شبکه‌ای از اطلاعات را پدید می‌آورند که می‌تواند حوزه نیکوکاری را در ایران تا حد زیادی متحول سازد.
  • ارائه خدمات تخصصی مالی: ویکی نیکی با همکاری فعالان حوزه پولی و بانکی به سفارشی‌سازی این خدمات به حوزه نیکوکاری می‌پردازد. تعریف کارت‌های مددجویی باقابلیت سگمنت‌بندی سبد خرید یکی از این محصولات است.

 

مشتریان:

  •  مؤسسات خیریه
  • سازمان‌های مردم‌نهاد
  • بنگاه‌های اقتصادی
  • نیکوکاران و خیرین

 

افتخارات:

  • ویکی نیکی در اولین رویداد «نواندیشان فناوری‌های مالی» که هم‌زمان با هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت و جشنواره مرحوم دکتر نوربخش برگزار شد، موفق به کسب عنوان استارت‌آپ با بیشترین فعالیت در حوزه اجتماعی شد.
  • ویکی نیکی با فعالیت در حوزه سلامت و اطلاع‌رسانی در این زمینه موفق به کسب لوح تقدیر از نخستین گردهمایی ملی یاوران سلامت شد. ازجمله فعالیت‌های ویکی نیکی در حوزه سلامت می‌توان به انتشار انیمیشن‌های آموزشی برای کودکان مبتلابه سرطان (سری انیمیشن‌های انجمن دوست خیالی) اشاره کرد.

 

دانلود لوگو با کیفیت ویکی نیکی {PNG, JPG}

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.wikiniki.org

تلفن: 28425737-021

دورنگار:

ایمیل: info@wikiniki.ir

نشانی: بلوار آفریقا، کوچه مریم، پلاک 17

استارت‌آپ ویکی نیکی در شبکه‌های اجتماعی: