راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان (دیجی‌پی)

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان، با نام تجاری دیجی‌پی فعالیت خود در صنعت فین‌تک را از سال ۱۳۹۷ در گروه شرکت‌های دیجی‌کالا آغاز کرده است و اکنون خدمات خود را در چند حوزه متنوع از فناوری مالی به کاربران حقیقی و مشتریان حقوقی ارائه می‌کند. دیجی‌پی رسالت اصلی خود را فراگیری (شمول) مالی می‌داند.

ایده‌ اولیه‌ شکل‌گیری دیجی‌پی در سال ۱۳۹۴ با ابتکار بنیان‌گذاران این مجموعه و با الهام از موفق‌ترین تجربه‌های جهانی در حوزه‌ی فناوری مالی (فین‌تک) شکل گرفت. هسته‌ ابتدایی این مجموعه متشکل از دو نفر بود که فعالیت خود را با سرمایه‌ای محدود در قالب استارت‌آپی با نام تجاری «هماپی» آغاز کردند.

پس از گذشت نزدیک به یک سال از آغاز فعالیت، این گروه موفق شد با جذب سرمایه از شرکت سرآوا فعالیت خود را گسترش دهد و سرانجام در سال ۱۳۹۷ پس از سرمایه‌گذاری کامل دیجی‌کالا و پیوستن به این گروه شرکت‌ها، با نام تجاری جدید خود، «دیجی‌پی»، وارد مرحله‌ی تازه‌ای از فعالیت شد. این مجموعه در اسفند ۱۳۹۷ از اولین نسخه‌ اپلیکیشن خود رونمایی کرد.

این شرکت علاوه بر توسعه چندین محصول فین‌تکی در سوپراپلیکیشن دیجی‌پی، به یکی از بازیگران اصلی لندتک و وام‌دهی فناورانه کشور تبدیل شده است به‌گونه‌ای که در کمتر از ۴ سال از آغاز ارائه خدمات اعتباری بیش از ۵ همت اعتبار خرد را در قالب خدمات خرید اقساطی و خرید اعتباری (BNPL) در اختیار کاربران تجارت الکترونیک کشور قرار داده و با این کار نقش مؤثری در رشد اقتصاد کشور برعهده گرفته است. دیجی‌پی در این سال‌ها علاوه بر توسعه محصولات تکمیلی همچون بیمه و مدیریت ثروت، تلاش کرده است با ارائه خدماتی همچون تأمین مالی زنجیره تأمین دیجی‌کالا (SCF)، به فروشندگان دیجی‌کالا کمک کند، در فرآیندی کوتاه‌تر و سریع‌تر به سرمایه در گردش خود دسترسی پیدا کنند و از این طریق گام‌های مؤثری در رشد فراگیری مالی در کشور برداشته است.

سال تأسیس:

۱۳۹۷

مدیرعامل:

تحصیلات:
مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار) از دانشگاه تهران
کارشناسی ارشد مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه یورک انگلستان

سمت فعلی:
مدیرعامل و بنیان‌گذار دیجی‌‌پی

سمت‌های پیشین:
رهبری تیم نرم‌افزار MRC در سال‌ ۱۳۷۷
هم‌بنیان‌گذار کسب‌وکار Sapyna در سال ۱۳۸۰
بنیان‌گذار هماپی
مدیر تیم توسعه‌دهندگان نرم‌افزار ایران نارا دیجی‌پی از سال ۱۳۸۲ تا سال ۱۳۸۳
مهندس و توسعه دهنده نرم‌افزار گروه Giant
طراح و معمار نرم‌افزار در شرکت Experian QAS (از بزرگ‌ترین شرکت‌های اعتبارسنجی جهان)
طراح و معمار نرم‌افزار در بانک Barclays

تعداد کارکنان:

۲۵۰ نفر

حوزه فعالیت:

فناوری مالی (فین‌تک)

رقبا:

شرکت‌های فعال در حوزه فین‌تک، لندتک و وام‌دهی فناورانه

محصولات کلیدی:

  • سرویس‌های اعتباری
  • خرید اقساطی از پذیرندگان دیجی‌پی شامل دیجی‌کالا، اتاقک، سفرمارکت، مادیران، گروه صنعتی انتخاب و…
  • خرید اعتباری یا BNPL (الان بخر، بعدا پرداخت کن)
  • تأمین مالی زنجیره تامین (SCF) که شامل ارائه اعتبار به فروشندگان مارکت‌پِلِیس‌ها می‌شود.
  • ارائه اعتبار به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها
  • سوپراپلیکشن پرداخت موبایلی

فعالیت‌ها:

  • سرویس‌های پرداخت الکترونیک
  • سوپر اپلیکیشن پرداخت موبایلی
  • سرویس‌های اعتباری، خرید اقساطی و الان بخر، بعدا پرداخت کن (BNPL)
  • تأمین مالی زنجیره تأمین (تسویه زودتر از موعد برای فروشندگان مارکت‌پِلِیس‌ها)
  • فناوری‌های بیمه (Insurtech)
  • شناسایی مشتریان، امتیازدهی و تعیین رتبه‌ اعتباری (KYC و Credit Scoring)
  • مدیریت ثروت (Wealth Management)

مشتریان:

  • کاربران نهایی و متقاضیان خرید اقساطی
  • سازمان‌ها و شرکت‌هایی که برای کارکنان خود به دنبال راهکارهای رفاهی اعتباری هستند.
  • فروشندگان مارکت‌پِلیس دیجی‌کالا

شرکای تجاری:

  • دیجی‌کالا
  • تکنوتجارت

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: mydigipay.com

تلفن: ۰۲۱۶۱۹۳۰۴۰۰

پست الکترونیک: info@mydigipay.com

نشانی: تهران، بلوار نلسون ماندلا، بلوار صبا غربی، پلاک ۲، طبقه ۳

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره دیجی‌پی


نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان (دیجی‌پی)

سرویس «سوشال کامرس» دیجی‌پی؛ خرید اعتباری در شبکه‌های اجتماعی

دیجی‌پی در یک ماه موفق به ثبت ۷ همت ارزش ناخالص معاملات شد؛ رقمی که نه تنها عملکرد شرکت را نشان می‌دهد، بلکه بازتاب‌دهنده موفقیت مدل مالی مبتنی بر اتصال فروش واقعی به پرداخت و اعتبار در مقیاس بزرگ است و با رونمایی از قابلیت جدید «سوشال

سود طرح درآمد ثابت کیف ثروت دیجی‌پی به ۳۰ درصد روزشمار افزایش یافت

طرح درآمد ثابت «کیف ثروت دیجی‌پی» با افزایش نرخ سود، بازدهی ۳۰ درصد موثر سالانه به‌صورت روزشمار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این در حالی است که نرخ سود این طرح پیش‌تر ۲۰ درصد اعلام شده بود و حالا دیجی‌پی با این تغییر، یکی از بالاترین

آغاز همکاری تپسی‌فود و دیجی‌پی برای ارائه خدمات پرداخت اعتباری به کاربران

همکاری تپسی‌فود و دیجی‌پی از نیمه نخست آذرماه آغاز شده و به‌واسطه آن، امکان جدیدی برای تجربه خرید آسان‌تر و پرداختی انعطاف‌پذیر در پلتفرم تپسی‌فود فراهم شده است. به گزارش روابط‌عمومی دیجی‌پی، با هدف بهبود تجربه کاربران و تسهیل فرایند

همکاری دیجی‌پی و تپسی‌شاپ در نزدیک‌تر کردن خدمات آنلاین به تجربه خرید حضوری

دیجی‌پی و تپسی‌شاپ در ادامه همکاری‌های خود، فعالیت مشترکی را در برخی مراکز خرید تهران، از جمله هدیش‌مال و نیایش‌مال اجرا کردند. هدف از اجرای این کمپین مشترک، انتقال این پیام بود که تنوع و سهولت خرید حضوری، در فضای آنلاین نیز قابل تجربه است