راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درگاه پرداخت بیت‌پی

بیت پی (با نام تجاری bitpay) به‌عنوان تجمیع‌کننده کسب‌وکارهای اینترنتی، از اواخر شهریورماه 1395 معرفی شد. این برند تحت مالکیت شرکت آرتین تک عرشیا با شماره ثبت 7681 بوده که فعالیت خود را از مردادماه 1394 با موضوع توسعه فناوری‌های تحت وب آغاز کرده است. هدف از راه‌اندازی بیت پی امنیت معاملات آنلاین است که سعی در ارائه خدمات مناسب در حوزه پرداخت اینترنتی به دو قشر وبمستر (فروشنده) و خریدار این برند را متمایز کرده است.

از دیدگاه یک وبمستر (فروشنده) امکانات بیت پی شامل: آپ تایم بالا، ارائه هم‌زمان چندین درگاه از PSPهای مختلف، ارائه پلاگین های محبوب برای انعطاف‌پذیری بیشتر جهت اتصال به درگاه، تسویه‌حساب روزانه (بین یک دقیقه تا نهایتاً 3 ساعت)، درصد بالای تراکنش‌های موفق، کارمزد کم و دارای سقف کارمزد است.

از دیدگاه یک خریدار امکانات بیت پی شامل: اطمینان خاطر در خرید از سایت طرف قرارداد با بیت پی، امنیت در ورود اطلاعات حساب در حین خرید و پیگیری موارد مربوط به عدم دریافت کالای خریداری شده از فروشنده است.

سال تاسیس:

1395

هم‌بنیان‌گذاران:

مشتریان:

  • اشخاص حقیقی و حقوقی که نیازمند پرداخت در بستر اینترنت هستند

راه‌های ارتباط:

وب‌سایتwww.bitpay.ir

تلفن: ۳۲۲۳۲۰۳۳-۰۱۱

دورنگار: ۳۲۲۳۲۰۳۳-۰۱۱

پست الکترونیک: info@bitpay.ir

نشانی: مازندران، بابل، میدان کارگر، بلوار کشاورز، خیابان شهید گنجی ۳۸

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره بیت پی


درگاه پرداخت بیت‌پی

اکوسیستم فین‌تک ایران را مثل کف دستتان بشناسید / این هفتاد استارت‌آپ پرهیاهو

ماهنامه عصر تراکنش / در سال‌های اخیر تعداد استارت‌آپ‌های فین‌تکی به‌صورت تصاعدی رو به افزایش بوده است و بسیاری از آنها با موفقیت نسبی مواجه شده‌اند و بسیاری از آنها نیز با اینکه هنوز در اول راه هستند، ولی می‌شود آینده خوبی را برایشان…

کانال‌های رسمی تمام استارت‌آپ‌های فین‌تک در شبکه‌های اجتماعی

قابلیت‌هایی که شبکه‌های اجتماعی برای افراد ایجاد می‌کنند، باعث شده است تا کسب‌وکارها از شرکت‌های بزرگ و بانک‌ها گرفته تا استارت‌آپ‌ها در این بسترهای نوین تعاملات اجتماعی (شبکه‌های اجتماعی، شبکه‌های پیام‌رسان و رسانه‌های اجتماعی) صفحه رسمی…