راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اسنپ

شرکت ایده گزین ارتباطات روماک با نام تجاری اسنپ، در سال ۱۳۹۳ راه‌اندازی شد. اسنپ شرکتی پویا و مبتنی بر داده است که از ذهن پویا و خلاق جوانان ایران قدرت می‌گیرد. این شرکت به عنوان راهکاری اثر‌بخش برای انجام سفرهای درون‌شهری، فعالیت خود را با یک تیم کوچک آغاز کرد و در کمتر از چند سال به بزرگ‌ترین سامانه هوشمند حمل‌ونقل در ایران تبدیل شد.

اپلیکیشن اسنپ بعد از گذشت چهار سال از شروع فعالیتش به سوپراپ تبدیل شد و اکنون خدمات گروه اسنپ در آن ارائه می‌شود. امکان درخواست خودرو، موتور، وانت، سفارش غذا، مشاوره و خدمات پزشکی، رزرو هتل و اقامتگاه‌های ارزان، خرید بلیت هواپیما، اتوبوس و غیره در این اپلیکیشن جامع به صورت یک‌جا فراهم شده است.

بنا بر اعلام اسنپ، ۹ سال از فعالیت اسنپ به عنوان تاکسی اینترنتی می‌گذرد و این مجموعه توانسته رکورد بیش از چهار میلیون سفر در یک روز را ثبت کند. آن‌طور که اسنپ می‌گوید، ۹۰ درصد سهم بازار هم برای اسنپ است. اسنپ حدود ۶۳ میلیون کاربر دارد که تقریباً ۱۰ میلیون آنها سال ۱۴۰۱ به این اپلیکیشن پیوسته‌اند.

سال تأسیس:

۱۳۹۳

مدیرعامل:

تحصیلات:
دانشجوی دکترای مدیریت منابع انسانی

سمت فعلی:
مدیرعامل اسنپ

سمت پیشین:
مدیر ارشد تحلیلگری توسعه تجاری در ایرانسل

حوزه فعالیت:

تاکسی اینترنتی، خودرو، پیک، موتور، وانت، اسباب‌کشی، ثبت‌نام‌رانندگان، غذا، پرواز، قطار، اتوبوس، هتل، فروشگاه، داروخانه، پزشک و مشاور، سرویس اعتباری، سوپرمارکت‌های تحویل فوری و ارائه خدمات آنلاین در حوزه‌های مختلف به کاربران

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

  • شهرام شاهکار
  • ژوبین علاقه‌بند
  • محمد خلج قاسم‌آبادی

محصولات و راهکارها:

امکان درخواست خودرو، موتور، وانت، سفارش غذا، رزرو هتل و اقامتگاه‌های ارزان، خرید بلیت هواپیما، اتوبوس و مشاوره و خدمات پزشکی

شرکت‌های زیرمجموعه:

  • اسنپ‌فود
  • اسنپ‌تریپ
  • اسنپ‌دکتر
  • اسنپ‌باکس
  • اسنپ‌وانت
  • اسنپ‌پی
  • اسنپ‌ونچرز
  • اسنپ‌تیکت
  • اسنپ‌مارکت

افتخارات:

اولین و بزرگ‌ترین تاکسی اینترنتی ایران

راه‌های ارتباطی:

https://snapp.ir/contact

وب‌سایت: https://snapp.ir/

تلفن:

۰۲۱۴۱۸۴۹۰۰۰

۰۲۱۹۱۰۳۹۰۰۰

پست الکترونیک: info@snapp.cab

نشانی: خیابان آفریقا، شهید عاطفی غربی، خیابان مهرداد، پلاک۱، طبقه ۴ جنوبی

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره اسنپ


شرکت ایده گزین ارتباطات روماک (اسنپ)

از طرح‌های تشویقی تا هشدار؛ سیاست‌های اسنپ برای کولر خودروها

اسنپ با ورود به فصل گرما مجموعه‌ای از برنامه‌های تشویقی، حمایتی و نظارتی را برای بهبود وضعیت کولر خودروهای عضو ناوگان خود اجرا کرده است. این طرح‌ها شامل تخفیف خدمات فنی، امتیازدهی بر اساس بازخورد کاربران مسافر و اعمال هشدار یا محدودیت در

فعال‌سازی قابلیت تماس امن در اسنپ برای حفظ حریم خصوصی کاربران

اسنپ‌خودرو برای امنیت کاربران و حفظ حریم خصوصی آن‌ها از ۱۳۹۷ قابلیت تماس امن را به صورت رایگان در اپلیکیشن خود فعال کرده است. تماس امن اسنپ یکی از روش‌هایی است که کاربران مسافر می‌توانند بدون افشای شماره تلفن واقعی‌شان با کاربر راننده تماس

روز جهانی آگاهی‌بخشی درباره دسترس‌پذیری؛ مروری بر اقدامات اسنپ در مسیر بهبود دسترس‌پذیری اپ

پروژه‌ دسترس‌پذیری در اسنپ‌ از دهم آبان ۱۴۰۱ آغاز شده است و مسیر توسعه و بهبود مستمر این قابلیت همچنان ادامه دارد. از ابتدای شروع این پروژه‌ تا پایان اسفند ۱۴۰۳ در مجموع ۱۰۹٬۴۶۶ نفر از کاربران راننده و مسافر نوع معلولیت خود را در اپلیکیشن

مخالفت پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی با لایحه جدید مجلس / تاکسی‌های اینترنتی زیر تیغ مجوزهای شهرداری‌ها

کمیسیون عمران مجلس در حال بررسی لایحه‌ای است که تاکسی‌های اینترنتی را ملزم به دریافت مجوز جداگانه از شهرداری هر شهر می‌کند. این موضوع با اعتراض شدید فعالان اکوسیستم فناوری و مدیران شرکت‌هایی مانند اسنپ، تپسی و ماکسیم مواجه شده است. آن‌ها…