راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه فناوریهای مالی است.
گروه فناوری پرند
گروه فناوری پرند فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرده و در حال حاضر در خطوط مختلف کسبوکارش بالغبر ۵۰۰ مشتری سازمانی دارد. این شرکت با هدف ارائه راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در کلاس جهانی، دو رویکرد زیر را اتخاذ کرده است:
۱. نمایندگی رسمی (Partner) شرکتهای مطرح حوزههای تخصصی راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات نظیر Wendia، Lansweeper، Adremsoft و … راهکارهای خاص سفارش مشتری (بالغبر ۲۰۰ پروژه)
۲. صادرات خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات و انجام پروژههای برونمرزی (بالغبر ۵۰ پروژه)
یکی از راهکارهای اصلی گروه فناوری پرند، راهکارهای مدیریت خدمات (فناوری اطلاعات) است. در این خصوص نیز این شرکت بالغبر ۲۰ پروژه استقرار راهکارهای مختلف را در ایران انجام داده است که در میان مشتریان این حوزه بیشترین سهم به صنایع بانکداری و پرداخت تعلق دارد. دپارتمان راهکارهای سازمانی گروه فناوری پرند در حال حاضر تمرکز خود در این حوزه به ارائه راهکارهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت قرار داده است و در راستای ارزشآفرینی در کسبوکار مشتریانش نمایندگی انحصاری شرکت Wendia AG International را در خاورمیانه اخذ نموده و در پروژهای مشترک بین دو شرکت، این راهکار نام آشنای سوئیسی را کاملاً منطبق بر اقتضائات منطقه بومی کردهاند.
شرکت سوئیسی Wendia AG International با قریب به ۳۰ سال سابقه فعالیت بهعنوان پیشرو در ارائه راهکارهای مدیریت خدمات بهعنوان یکی از برترین ارائهدهندگان راهکارهای ITSM و ESM در جهان شناخته شده میشود. راهکار Wendia POB بهعنوان یکی از ۱۰ راهکار سرآمد این حوزه در حال حاضر در قریب به ۱۰۰۰ سازمان بزرگ در سطح دنیا و ۱۰ سازمان بزرگ در ایران عملیاتی است.
.
سال تأسیس: ۱۳۸۴
مدیرعامل: علی پرورش
اعضای هیئتمدیره:
- علی پرورش
- فاطمه شفایی
- نوشین نادری
تعداد کارکنان: ۲۰ نفر (دپارتمان راهکارهای سازمانی)
حوزه فعالیت: بومیسازی و استقرار سفارشیسازیشده راهکارهای کلاس جهانی در ایران و صادرات خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات
رقبا:
- SAP
- ServiceNow
- CA
- Ivanti
مدیرعاملها از ابتدا تاکنون:
- علی پرورش
.
محصولات کلیدی
- مدیریت پیشخوان خدمت (Service Desk Management)
- مدیریت دارایی و پیکربندی (Configuration and Asset Management)
- مدیریت تغییر و پروژه (Project and Change Management)
- مدیریت سطح خدمات (Service Level Management)
- مدیریت چرخه حیات خدمات (Service Life Cycle Management)
- مدیریت زمان و منابع (Resource and Time Management)
- مدیریت مالی خدمات (Service Financial Management)
- مدیریت تدارکات و انبار (Purchase and Inventory Management)
- محصولات Lansweeper و NETCRUNCH
.
محصولات و راهکارها:
- راهکارهای سازمانی
- راهکارهای مدیریت خدمات
- راهکارهای مدیریت عملیات
- راهکارهای مدیریت پروژه ESM، ITSM، ITOM، DevOps، PMIS
.
مشتریان:
مشتریان راهکار مدیریت خدمات Wendia POB در ایران:
- بانک ملی
- بانک ملت
- بانک آینده
- شرکت آسان پرداخت
- شرکت زیرساخت خدمات امن تراکنشی
- سازمان برنامهوبودجه کشور
- شرکت خلاق برهان
- شرکت دادهورزی سداد
مشتریان سایر راهکارها:
- بانک انصار
- شرکت سیمرغ
- بانک دی
- بیمه سامان
- مرکز داده کارت هوشمند سوخت
- سازمان بورس و اوراق بهادار
- شرکت توسعه و نوآوری شهر
.
شرکای تجاری:
- Wendia
- Adrem
- Lansweeper
.
شرکتهای زیرمجموعه:
- شرکت مسیر سامانه
.
افتخارات:
- بیشترین تجربه استقرار راهکارهای مدیریت خدمات در ایران
.
دانلود لوگو با کیفیت گروه فناوری پرند {PNG, JPG}
راههای ارتباطی:
وبسایت: www.wendia.com / www.parand.ir
تلفن: ۸۸۵۰۱۳۵۷-۰۲۱
دورنگار: ۸۸۵۰۱۳۵۸-۰۲۱
پست الکترونیک: info@parand.ir
نشانی: تهران، خیابان خرمشهر، خیابان عربعلی، کوچه دوم، پلاک ۲۱، واحد ۴
گروه فناوری پرند در شبکههای اجتماعی: