راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارگزاری آگاه

شرکت کارگزاری آگاه به‌عنوان اولین شرکت گروه آگاه در سال 1384 با شماره ثبت 6252 تأسیس شده و یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات کارگزاری بورس در ایران است که توانسته با ارائه کلیه خدمات کارگزاری در چارچوب ضوابط و مقررات تعیین شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار از اعتبار مناسبی برخوردار شود. واحدهای کارگزاری آگاه شامل «معاملات اوراق بهادار»، «معاملات آنلاین اوراق بهادار»، «بورس کالا»، «آتی سکه»، «بورس انرژی»، «صندوق‌های سرمایه‌گذاری»، «تأمین سرمایه» و «آموزش» است.

تحصیلات:
کارشناسی ارشد M.B.A از دانشگاه صنعتی شریف
کارشناسی کامپیوتر (نرم‌افزار) از دانشگاه آزاد اسلامی (تهران مرکزی)
سمت فعلی:
مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره کارگزاری آگاه

سوابق پیشین:
شرکت کارگزاری و گروه مالی آگاه | مدیر مارکتینگ و استراتژی
از تیر۱۳۹۱-هم‌اکنون
تأسیس و مدیریت دپارتمان‌های مارکتینگ و استراتژی
مشاور مدیریت در برنامه‌ریزی استراتژیک سازمانی
گروه رایانه تدبیرپرداز-کارگزاری مفید | مدیر ارشد تکنولوژی و مشاور مدیریت آذر ۱۳۸۹-اردیبهشت ۱۳۹۱

تحصیلات:
کارشناسی ارشد حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی (تهران مرکزی)
کارشناسی حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی (تهران مرکزی)
سمت فعلی:
رئیس ‌هیئت‌مدیره کارگزاری آگاه

سوابق پیشین:
شرکت کارگزاری و گروه مالی آگاه | عضو اجرایی هیئت مدیره ۱۳۹۲-هم‌اکنون
عضو هیئت‌مدیره
معاون مالی، اقتصادی، اداری و تأمین سرمایه
موسسه حسابرسی بهراد مشار| مدیر حسابرسی ۱۳۸۲-۱۳۹۲
مدیر فنی حسابرسی
موسسه حسابرسی آروین پیام| حسابرس ارشد ۱۳۸۷-۱۳۸۲

تحصیلات:
کارشناسی ارشد حسابداری از دانشگاه آزاد بین الملل کیش
کارشناسی حسابداری از دانشگاه علامه محدث نوری
سمت فعلی:
نایب رئیس هیئت‌مدیره کارگزاری آگاه

سوابق پیشین:
شرکت کارگزاری آگاه| معاملات و مدیر شعب ۱۳۹۱-تاکنون
تأسیس و مدیریت شعبه اهواز، ماهشهر
مدیریت شعب و عملیات شعب کارگزاری آگاه
شرکت کارگزاری امین سهم| معاملات و مدیر شعب ۱۳۸۳-۱۳۹۱

110

بیش از 1300نفر

  • مسیر سرمایه گذاری مستقیم:
  • دریافت کد بورسی
  • خدمات سرمایه‌گذاری
  • بورس اوراق بهادار
  • بورس آتی کالا
  • بورس کالا و انرژی
  • خرید خودرو در بورس
  • ابزارهای سرمایه گذاری مستقیم:
  • سامانه معاملاتی آنلاین
  • اپلیکیشن آساتریدر آگاه
  • سامانه معاملانی آتی کالا
  • مسیر سرمایه‌گذاری غیرمستقیم:
  • آشنایی با صندوق‌های سرمایه‌گذاری
  • آشنایی با سبدگردانی اختصاصی
  • ابزارهای سرمایه‌گذاری غیرمستقیم:
  • مشاوره سبدگردانی اختصاصی آگاه
  • صندوق‌های آگاه
  • ویستا سامانه آسا
  • مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
  • کارگزاری رتبه الف کشور
  • رتبه اول معاملات آتی کالا
  • مدیریت بیش از 221,000 میلیارد ریال دارایی سرمایه‌گذاران بورس
  • تأسیس و مدیریت 18 صندوق سرمایه‌گذاری
  • کسب بازدهی بیش از 65,000 درصدی در طول 16 سال فعالیت مدیریت‌ دارایی آگاه
  • کسب عنوان بهترین مدیر سرمایه‌گذاری صندوق‌ها از سوی سازمان بورس
  • دارای بیش از 100 شعبه فعال در سراسر کشور
  • معرفی سامانه انحصاری آساتریدر آگاه
  • مدیریت بزرگ‌ترین مدرسه بورس کشور با بیش از 700 هزار دانش‌آموخته
  • مدیریت شرکت آوای آگاه به عنوان اولین شرکت مشاور سرمایه‌گذاری تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار کشور

وب سایت: agah.com

تلفن: 90001234-021

پست الکترونیک: info@agah.com

نشانی: تهران، خیابان نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از میرداماد، بن‌بست پیروز، پلاک 13


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره کارگزاری آگاه


کارگزاری آگاه

 امضا تفاهم‌نامه همکاری بین بانک صادرات ایران و کارگزاری آگاه در کیش اینوکس ۲۰۲۴

بانک صادرات ایران و کارگزاری آگاه به‌منظور گسترش همکاری‌ها در حوزه خدمات مالی و بانکی نوین، تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند. به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات، هم‌زمان با آغاز یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه،

«کلید» کارگزاری آگاه با سقف یک همت ۷ مهر پذیره‌نویسی می‌شود

صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات آگاه با نماد کلید از ‌شنبه ۷ مهرماه به مدت ۴ روز کاری در بورس تهران پذیره‌نویسی می‌شود. به‌گزارش راه پرداخت، محمود گودرزی، مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران در نشست خبری پذیری‌نویسی صندوق

امضای تفاهم‌نامه بین فینوتک و کارگزاری آگاه‌

فینوتک در راستای حرکت به سمت ارائه سرویس‌های مالی باز، تفاهم‌نامه‌ای با کارگزاری آگاه امضا کرد. به گزارش روابط عمومی فینوتک، دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت 29 و 30 آبان‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما

کسب‌وکارها به برند کارفرمایی چگونه نگاه می‌کنند و چه مسیری را در پیش گرفته‌اند؟ / برند کارفرمایی؛ مسئله روز کسب‌وکارها

عصر تراکنش ۵۳ / برند کارفرمایی را می‌توان دغدغه شماره یک این روزهای کسب‌وکارهای ایرانی، مخصوصاً کسب‌وکارهای فناوری‌محور دانست؛ دغدغه‌ای که هنوز جوانب مختلفش برای کسب‌وکارها روشن نیست و این سردرگمی را می‌توان در سپردن وظیفه تقویت برند