پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مشاوره مدیریت پیشداد سرویس
شرکت مشاوره مدیریت پیشداد سرویس در زمینه مشاوره و پیاده سازی علم مدیریت سرویس و چارچوب ITIL است. هدف این شرکت تأمین سرویسهای تخصصی و مشاوره به منظور کمک به مشتریان جهت دستیابی به بهترین سرویسهای IT است. سازمانهای مشتریان پیشداد میتوانند نتایج قابل ملاحظه ای از عملکرد بخش فناوری اطلاعات خود داشته باشند و این کاهش هزینه و افزایش سود را به مشتریان خود انتقال دهند.
اهداف بنيادين:
- کمک به شرکتها و سازمانهای ITمحور برای بالایردن کارایی و سود
- افزایش رضایتمندی مشتریان نهایی سازمانها
این شرکت در حال حاضر فعالیتش را متوقف کرده است.
سال تأسیس:
1389
مدیرعامل:
سمت فعلی:
مدیرعامل مشاوره مدیریت پیشداد سرویس
خدمات کلیدی:
- آزمونهای ITIL:
این آزمونها هم به صورت آنلاین و هم به صورت سنتی (کتبی) برگزار میشوند.
- برگزاری دورههای بین المللی:
- دوره مقدماتی چارچوب ITIL v3
- دوره مدیریت در طول چرخه حیات سرویس
- از دورهای چرخه حیات سرویس:
- استراتژی سرویس
- طراحی سرویس
- تحول سرویس
- عملیات سرویس
- پیشرفت مداوم سرویس
- از دورههای توانایی:
- تجزیهوتحلیل و پشتیبانی عملیات
- برنامهریزی، حمایت و بهرهوری
- انتشار، کنترل و اعتبار
- موافقتنامهها و چگونگی ارائه خدمات قابل ارائه
- نرم افزار helpLine:
نرمافزار کامل و جامعی برای رفع نیازهای مدیریت سرویس مشتریان میباشد. شرکت مشاوره مدیریت پیشداد سرویس نماینده انحصاری شرکت helpLine برای فروش لیسانس کاربری نرمافزار، آموزش، نصب و راه اندازی و ارائه پشتیبانی این نرم افزار یکپارچه در ایران است.
این راهکار نرمافزاری در پروژههای پیاده سازی ITIL، ارتقا سطح خدمات سرویسدهی، ارتفا نرمافزارهای مدیریت سرویس و پروژههای استانداردسازی تحویل و ارایه سرویس به عنوان فاز نهایی ارائه میشود.
- مشاوره:
شرکت مشاوره مدیریت پیشداد سرویس دورههای آموزشی ITIL و کارگاه های آموزشی بهترین روشهای تجربه شده مدیریت سرویس را منطبق با صنعت شما فراهم آورده و در انتقال دانش مدیریت سرویس به نیروها و واحدهای سازمانی شما کمک میکند. درگام بعدی تیم مشاوران این شرکت زمینههای چگونگی انطباق و اجرای پروژه پیادهسازی فرایندهای چارچوب ITIL را مهیا کرده و رویههای کاری، چرخه کار و روند کاری شرکت شما را به یک شرکت ارائهکننده سرویس منطبق بر استانداردها و نیازمندیهای علم مدیریت سرویس تبدیل میکند. در این مسیر نرمافزار مدیریت سرویس یکپارچه helpLine کلیه رویههای مدیریت سرویس را با کمک پایگاه داده دانش و مدیریت پیکرهبندی (CMDB) منسجم نموده و امکان پایش مداوم کیفیت سرویس را فراهم می آورد. این ساختار منسجم امکان تهیه گزارشهای ملموس برای مدیران فنی و کسبوکار را فراهم آورده و بر اساس آن گزارشها تیم مشاوران شرکت مشاوره مدیریت پیشداد سرویس سازمان شما را در تعریف برنامه های بهبود مستمر سرویس یاری میرسانند.
به منظور تعیین دامنه و نقشه راه پروژه پیاده سازی چارچوب ITIL تیم مشاوران این شرکت خرسند خواهند بود تا برای مدیران و کارشناسان شرکت شما طرح پیشنهادی، بازگشت سرمایه تهیه کنند، همچنین تمامی پروژههای پیادهسازی مشتریانمان بر اساس متولوژی مدیریت پروژه PRINCE2 تدوین و راهبری میشود.
شرکتها و بانکهای مشتری:
- برگزاری دوره مقدماتی چارچوب ITIL به صورت Accredit برای مدیران و کارشناسان شرکت مرکز ماشینهای اداری خوارزمی
- برگزاری دوره مقدماتی چارچوب ITIL به صورت non Accreditو گروهی برای کارشناسان ارشد مؤسسههای تدبیر پرداز، بهسازان، به پرداخت، یاس ارغوان
- برگزاری دوره مقدماتی چارچوب ITIL به صورت Accredit و گروهی برای کارشناسان ارشد بانکهای سپه، صادرات، پارسیان، کشاورزی، سینا، سرمایه و صادرات
- برگزاری دوره مقدماتی چارچوب ITIL به صورت کارگاه آموزشی برای کارشناسان ارشد بانکهای ملت و سامان
افتخارات:
- تمامی محتویات دورهها، از طرف سازمان دارای مجوز رسمی( Quint Group) مورد تأیید واقع شده است.
- تمامی مشاورین، دارای مدرک V2 و V3 چارچوب ITIL از طرف سازمانهای EXIN و AMPG را دارا است.
- تمامی مدرسین ما دارای مجوز از EXIN و AMPG برای تدریس دوره های مقدماتی ، پیشرفته و حرفه ای ITIL v3 هستند.
- نرم افزار قابل ارائه در پروژههای پیادهسازی مشتریانمان دارای مدرک استاندارد کیفی PinkVerify است.
راههای ارتباطی:
وبسایت: pishdadservice.com
تلفن: ۸۸۵۴۲۹۷۲-021
نشانی: تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه سیزدهم پلاک ۴۰، واحد ۱۵
لینک شرکت در شبکههای اجتماعی: