راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آغاز حضور محصولات توسن در عرصه بین‌المللی

شرکت توسن اولین قرارداد خارجی فروش نرم‌افزار را امضا کرد. این قرارداد که بین IDCORP و IFN بسته شده است شامل تولید و پشتیبانی نرم‌افزار هوش تجاری بانکداری اسلامی است که از طریق وب و توسط IFN به کلیه بانک‌های اسلامی و غیر اسلامی و موسسات علمی و دانشگاهی فروخته خواهد شد.

امید ترابی، مدیر عامل IDCORP در این خصوص گفت: «در حال حاضر محصولات مختلف شرکت مالزیایی IFN حدود بیست هزار مخاطب دارد و اکثر بانک‌های اسلامی دنیا و موسسات دانشگاهی از IFN سرویس می‌گیرندکه با امضای این قرارداد توسن باید به واسطه این نرم‌افزار به ۲۰۰ بانک و موسسه مالی و دانشگاهی سرویس دهد.

omid-torabi-idcorp-tosan-index-way2pay-92-04-30

نرم‌افزار هوش تجاری بانکداری اسلامی یک سیستم کاملا جدید و نوآورانه است که تاکنون مشابه آن در بازار بانکداری اسلامی وجود نداشته است؛ لذا می‌تواند موقعیت بسیار خوبی را برای توسن در بازار ایجاد کند.

به گفته ترابی، توسن به واسطه این قرارداد، ارتباط بسیار خوبی از طریق این سیستم و تحلیل‌های آن با فضای علمی و دانشگاهی بانکداری اسلامی دنیا پیدا می‌کند و با توجه به کمبود داده در تحلیل بانکداری اسلامی، این سیستم به زودی منبع و مرجع بسیاری از تحقیقات، بیزینس پلن‌ها، مقاله‌های دانشگاهی و طرح‌های اقتصادی در حوزه بانکداری اسلامی خواهد شد. همچنین درحال حاضر تیمی از استادان و دانشجویان دکتری دانشگاه اینسیف برای مشاوره و تحلیل این سیستم تشکیل شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.