راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت مشاوره مدیریت پیشداد سرویس

پیشداد:

درباره شرکت:

شرکت مشاوره مدیریت پیشداد سرویس در زمینه مشاوره و پیاده سازی علم مدیریت سرویس و چارچوب ITIL.  هدف این شرکت تامین سرویس های تخصصی و مشاوره به منظور کمک به مشتریان جهت دستیابی به بهترین سرویس های IT است. سازمان های مشتریان پیشداد می توانند نتایج قابل ملاحظه ای از عملکرد بخش فن آوری اطلاعات خود داشته باشند و این کاهش هزینه و  افزایش سود را به مشتریان خود انتقال دهند.

اهداف بنیادین:

  •  کمک به شرکت ها و سازمانهای ITمحور برای بالایردن کارایی و سود
  • افزایش رضایتمندی مشتریان نهایی سازمانها

سال تاسیس: ۱۳۸۹

مدیر عامل: مهندس هژیر کرباسی

اصلی ترین زمینه های کاری:

  • آزمون های ITIL:

              این آزمون ها هم به صورت آنلاین و هم به صورت سنتی(کتبی) برگزار می شوند.

  • برگزاری دوره های بین المللی

          – دوره مقدماتی چارچوب ITIL v3

          – از دورهای چرخه حیات سرویس:

               استراتژی سرویس

               طراحی سرویس

               تحول سرویس

               عملیات سرویس

پیشرفت مداوم سرویس

         – از دوره های توانایی:

            تجزیه و تحلیل و پشتیبانی عملیات

            برنامه ریزی، حمایت و بهره وری

            انتشار،کنترل و اعتبار

            موافقت نامه ها و چگونگی ارائه خدمات قابل ارایه

       – دوره مدیریت در طول چرخه حیات سرویس

  • نرم افزار helpLine

 نرم افزار کامل و جامعی برای رفع نیازهای مدیریت سرویس مشتریان می باشد. شرکت مشاوره مدیریت پیشداد سرویس نماینده انحصاری شرکت helpLine برای فروش لیسانس کاربری نرم افزار، آموزش ، نصب و راه اندازی و ارایه پشتیبانی این نرم افزار یکپارچه در ایران می باشد.
این راهکار نرم افزاری در پروژه های پیاده سازی ITIL ، ارتقا سطح خدمات سرویس دهی ،ارتفا نرم افزارهای مدیریت سرویس و پروژه های استانداردسازی تحویل و ارایه سرویس به عنوان فاز نهایی ارایه می گردد.

  • مشاوره

شرکت مشاوره مدیریت پیشداد سرویس دوره های آموزشی ITIL و کارگاه های آموزشی بهترین روش های تجربه شده مدیریت سرویس را منطبق با صنعت شما فراهم آورده و در انتقال دانش مدیریت سرویس به نیروها و واحد های سازمانی شما کمک می نماید. درگام بعدی تیم مشاوران این شرکت زمینه های چگونگی انطباق و اجرای پروژه پیاده سازی فرآیند های چارچوب ITIL را مهیا کرده و رویه های کاری ، چرخه کار و روند کاری شرکت شما را به یک شرکت ارایه کننده سرویس منطبق بر استانداردها و نیازمدی های علم مدیریت سرویس تبدیل می نماید. در این مسیر نرم افزار مدیریت سرویس یکپارچه helpLine کلیه رویه های مدیریت سرویس را با کمک پایگاه داده دانش و مدیریت پیکره بندی (CMDB) منسجم نموده و امکان پایش مداوم کیفیت سرویس را فراهم می آورد. این ساختار منسجم امکان تهیه گزارش های ملموس برای مدیران فنی و کسب و کار را فراهم آورده و بر اساس آن گزارش ها تیم مشاوران شرکت مشاوره مدیریت پیشداد سرویس سازمان شما را در تعریف برنامه های بهبود مستمر سرویس یاری می رسانند.
به منظور تغیین دامنه و نقشه راه پروژه پیاده سازی چارچوب ITIL تیم مشاوران این شرکت خرسند خواهند بود تا برای مدیران و کارشناسان شرکت شما طرح پیشنهادی ، بازگشت سرمایه تهیه نمایند ، همچنین کلیه پروژه های پیاده سازی مشتریانمان بر اساس متولوژی مدیریت پروژه PRINCE2 تدوین و راهبری می گردد.

شرکت ها و بانک های مشتری:

  • برگزاری دوره مقدماتی چارچوب ITIL به صورت Accredit  برای مدیران و کارشناسان شرکت مرکز ماشین های اداری خوارزمی
  • برگزاری دوره مقدماتی چارچوب ITIL به صورت non Accreditو گروهی برای کارشناسان ارشد موسسه های: تدبیر پرداز،بهسازان،به پرداخت،یاس ارغوان
  • برگزاری دوره مقدماتی چارچوب ITIL به صورت Accredit  و گروهی برای کارشناسان ارشد بانک های : سپه ، صادرات ، پارسیان ، کشاورزی، سینا، سرمایه و صادرات
  • برگزاری دوره مقدماتی چارچوب ITIL به صورت کارگاه آموزشی  برای کارشناسان ارشد بانک های:  ملت و  سامان

عملکرد و افتخارات:

• تمامی محتویات دوره ها، از طرف سازمان دارای مجوز رسمی( Quint Group) مورد تایید واقع شده است،

• تمامی مشاورین ، دارای مدرک V2 و V3 چارچوب ITIL از طرف سازمان های EXIN و AMPG را دارا می باشند،

• تمامی مدرسین ما دارای مجوز از EXIN و AMPG برای تدریس دوره های مقدماتی ، پیشرفته و حرفه ای ITIL v3 هستند،

• نرم افزار قابل ارایه در پروژه های پیاده سازی مشتریانمان دارای مدرک استاندارد کیفی PinkVerify می باشد.

اطلاعات تماس:

آدرس : خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه سیزدهم پلاک ۴۰، واحد ۱۵

آدرس اینترنتی: www.pishdadservice.com

تلفن:  ۸۸۵۴۲۹۷۲-۰۲۱