راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت مبنا کارت آریا در حاشیه نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت استخدام می‌کند

شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا، اول و دوم اسفندماه به‌عنوان اسپانسر در نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حاضر می‌شود، این شرکت با دعوت از عموم متخصصین، علاقه‌مندان و دانشجویان جهت بازدید از نمایشگاه و حضور در کارگاه‌های ارائه محصول، میزبان علاقه‌مندان به همکاری در رده‌های شغلی موردنیاز خود در غرفه A6  خواهد بود.

علاقه‌مندان به همکاری و استخدام می‌توانند در روزهای همایش و پس از آن فرم الکترونیکی مخصوص همکاری را که از تاریخ اول اسفند در سایت شرکت در دسترس خواهد بود را تکمیل و آمادگی خود را جهت مصاحبه تخصصی اعلام کنند.


درباره شرکت


شرکت مبناکارت آریا سال 1386 در حوزه‌های بانکی و ماشین‌های اداری تأسیس شد و فعالیت اصلی آن تا سال 1393 در زمینه ارائه خدمات تراکنش مالی (PSP) بوده که در سال 1393 با واگذاری بخشی از سهام خود به بانک صادرات به تأسیس شرکت بازرگانی مبناکارت آریا منجر شد و تاکنون خدمات زیادی در حوزه تجهیزات بانکی ارائه کرده است.

محصولات شرکت بازرگانی مبناکارت آریا شامل دستگاه چاپگر صدور آنی کارت، اسکنر چک، سورتر اسکناس، باندرول اسکناس، دستگاه پد امضا، چاپگر دفترچه‌‏ای و کیوسک غیرنقدی است.

همچنین این شرکت با توجه به پروژه‌های بزرگی که در اختیار دارد، دارای خدمات پس از فروش و پشتیبانی شامل Call Center و Help Desk در سراسر کشور است که این امر وجه تمایز آن با سایر رقباست. با توجه به پشتیبانی بیش از 13000 دستگاه تحت پوشش، سرویس‌دهی به مشتریان با داشتن سیستم خدمات پس از فروش قدرتمند و شبکه نمایندگی کارمندان پشتیبانی در سراسر کشور امکان‌پذیر شده است. 

2 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    سلام من لیسانس مدیریت بانکداری دارم برای استخدام در این شرکت باید کجا مراجعه کنم

    1. روابط عمومی مبنا کارت آریا می‌گوید

      باسلام ، لطفا رزومه خود را به آدرس زیر ارسال کنید
      PMANAGMENT@MCA.CO.IR

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.