سفیر آبی آرام

شرکت سفیر آبی آرام به‌عنوان اولین و تنها مرکز پاسخگویی مشاع خصوصی در ایران با ایجاد زیرساخت‌های حرفه‌ای در حوزه خدمات پشتیبانی سطح یک و دو Call Center ،Contact Center و Help Desk با استفاده از نیروی انسانی متخصص و با تجربه فعالیت می‌کند.

همکاری با شرکت‌های بین‌المللی، مطرح در حوزه ارتباطات و وجود استانداردهای حرفه‌ای، این شرکت را به قطب مطرح صنعت امداد مشتریان تبدیل کرده است. انعطاف‌پذیری در رویارویی با مشتریان و ارائه انواع خدمات مشاوره ازجمله سوابق حرفه‌ای شرکت سفیر آبی آرام محسوب می‌شود.

 

سال تأسیس: ۱۳۸۹

مدیرعامل:

متولد سال: ۱۳۵۰/۰۷/۰۱

تحصیلات:

  • کارشناسی مدیریت بازرگانی؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران (تاریخ فارغ التحصیلی ۱۳۷۳)
  • کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی)؛ مؤسسه آموزش عالی پژوهش صنایع ایران (اسفند ۱۳۹۲)
  • کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسب‌وکار (MBA)؛ مؤسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان (دی ۱۳۹۶)
  • دکتری مدیریت حرفه ای کسب‌وکار (DBA)؛ دانشگاه کارآفرینی دانشگاه تهران

سمت‌های فعلی:

  • مدیرعامل و نایب رئیس هیئت‌مدیره

سمت‌های پیشین:

  • کارشناس نظارت به شرکت در سازمان بورس اوراق بهادار تهران؛ ۱۳۷۰ لغایت ۱۳۷۱
  • کارشناس اداری و مالی در شرکت حباب ساز (وابسته به بانک صنعت و معدن)؛ ۱۳۷۱ لغایت ۱۳۷۲
  • مسئول کارگزینی و اداری و منابع انسانی در گروه صنعتی پارس الکتریک­­ (پارس گالری-لوازم خانگی پارس)؛ ۱۳۷۳ لغایت ۱۳۷۷
  • مسئول کارگزینی و اداری در شرکت شرکت‌های صنعتی تهران (وابسته به وزارت صنایع)؛ ۱۳۷۷ الی ۱۳۷۸
  • سرپرست گروه اداری در شرکت شرکت‌های صنعتی تهران (وابسته به وزارت صنایع)؛ ۱۳۷۷ الی ۱۳۷۸
  • رئیس اداره کارگزینی و رفاه/مدیر امداد مشتریان در بانک اقتصاد نوین؛ ۱۳۸۶ الی ۱۳۹۰
  • مدیر عامل و نایب رئیس هیئت‌مدیره در شرکت سفیر آبی آرام (AB Call Center)؛ ۱۳۹۰ تا کنون

فعالیت‌های حرفه‌ای:

  • عضویت در کمیته اجرایی نمایشگاه‌های بین‌المللی در خصوص فعالیت‌های نرم‌افزاری و اتوماسیون بانکی کشور در شرکت خدمات انفورماتیک
  • عضویت در کمیته ISO شرکت پارس الکتریک در خصوص مدیریت منابع انسانی
  • عضویت در کمیته طبقه‌بندی مشاغل به‌عنوان نماینده سرپرستان در شرکت خدمات انفورماتیک
  • تهیه و تدوین کلیه دستورالعمل‌های داخلی اداری، آیین‌نامه‌ها و روش‌های اجرایی درون سازمانی در حیطه عملکرد گروه اداری (منابع انسانی، کارگزینی، خدمات، رفاه، جذب، دبیرخانه و مرکز تلفن)
  • آشنایی با مدیریت سیستم‌های مخابراتی و خطوط تلفن شهری E1، فیبر نوری، PR1 و مراکز تلفن آلکاتل، کارین و پاناسونیک
  • تهیه و تدوین قراردادهای استخدامی و کارگزینی، خرید خدمات مشاوره‌ای، تمام وقت، پاره وقت و قراردادهای پیمانکاری
  • عضویت در کمیته آموزش شرکت خدمات انفورماتیک
  • عضویت در کمیته انتخاب پیمانکاران (تاسیساتی، خدماتی و تامین نیروی انسانی) در شرکت خدمات انفورماتیک
  • عضو انجمن مدیریت منابع انسانی ایران
  • آشنایی کامل به قانون کار و بیمه تامین اجتماعی
  • عضو انجمن علوم مدیریت ایران
  • عضو انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
  • ناظر و مسئول رسیدگی به امور دفاتر استانی و نمایندگی شهرستان‌ها (بیش از ۴۰ مرکز استانی) در شرکت خدمات انفورماتیک
  • تهیه و تدوین برنامه و راه‌کارهای مدیریت منابع انسانی در خصوص وضعیت جذب نیرو و ارزیابی شرایط بازار کار در شرکت خدمات انفورماتیک
  • اخذ گواهینامه EFQM از شرکت TUV آلمان (ارزیابی عملکرد و تعالی سازمان)
  • عضویت در کمیته فروش اموال و دارایی‌های شرکت های ذیربط
  • نماینده کارفرما در هیئت‌های حل اختلاف و تشخیص در اداره کار وزارت کار و امور اجتماعی
  • آشنایی کامل با قانون تجارت و ثبت شرکت‌های تجاری، تعاونی و غیره
  • نماینده شرکت خدمات انفورماتیک در هیئت‌های بدون سازمان تامین اجتماعی (بیمه) و وزارت دارایی
  • آشنایی با ثبت صورت‌جلسات هیئت‌مدیره و مجامع عمومی (عادی و فوق العاده) در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی
  • مشاور منابع انسانی و اداری شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران (مادیران)
  • مشاور اجرایی و اداری بانک اقتصاد نوین
  • مشاور اجرایی، اداری و منابع انسانی شرکت پرداخت نوین آرین (PSP)
  • نماینده بانک اقتصاد نوین در دفتر همکاری‌های ریاست جمهوری (مراکز رشد و فناوری)
  • نماینده بانک اقتصاد نوین در کانون بانک‌های خصوصی
  • آشنایی با فعالیت در مناطق آزاد تجاری
  • آشنایی با قوانین پولی، مالی و بانکی
  • آشنایی با فعالیت مراکز مشتریان و پاسخگویی تلفنی (بیست و چهار ساعته)
  • مجری راه‌اندازی مرکز پاسخگویی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها
  • مشاور راه‌اندازی مرکز پاسخگویی (امداد مشتریان) موسسه مالی و اعتباری مهر
  • آشنایی با برگزاری مجامع عادی و فوق‌العاده سالیانه شرکت‌ها
  • آشنایی با پروژه‌های ممیزی مالیاتی و بیمه
  • آشنایی با نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
  • آشنایی با سخت‌افزارهای مربوط به مراکز پاسخگویی سوئیچ
  • مدرس دوره‌های مهارت‌های عمومی مدیریت، مدیریت استراتژیک، مهارت‌های ارتباطی در سازمان‌ها، مدیریت ریسک در کسب‌و‌کارهای نوظهور
  • مشاور اجرائی در پروژه‌ تدوین سند استراتژی بانک کشاورزی
  • مشاور اجرائی در طراحی مدل کسب‌وکار شرکت زاگرس پوش
  • مشاور راه‌اندازی مرکز تماس شرکت شاپرک (شبکه پرداخت الکترونیکی کشور)
  • مشاور راه‌اندازی مرکز تماس شرکت کارت اعتباری ایران کیش
  • مشاور راه‌اندازی مرکز تماس شرکت فن آوا کارت

شرکت‌های تاسیس کرده‌:

  • سفیر آبی آرام
  • کاریابی گشایش
  • رهیاب رایان فردا
  • پرداز گستر تدبیر

لینکدین: www.linkedin.com

اعضای هیئت‌مدیره:

  • احمد مرآت‌نیا
  • علیرضا حسین‌نژاد
  • محمدعلی قنادیان

تعداد کارکنان: ۳۷۰ نفر

حوزه فعالیت: ارائه خدمات در زمینه مرکز تماس، مرکز ارتباط، بازاریابی و فروش تلفنی و همچنین ارائه خدمات مشاوره فنی، آموزشی و راهبری و عملیات مرکز پاسخگویی

رقبا:

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون: علیرضا حسین نژاد

 

محصولات کلیدی:

  • پاسخگویی

 

محصولات و راهکارها:

  • ارائه خدمات ٢۴ ساعته پاسخگویی در هفت روز هفته به‌عنوان مرکز مشاع پاسخگویی

 

مشتریان:

  • بانک آینده
  • سامسونگ
  • کارت اعتباری ایران کیش
  • هوآوی
  • فن آوا کارت
  • اتاق بازرگانی صنایع
  • معادن و کشاورزی ایران
  • شاپرک
  • هواپیمایی قشم ایر
  • بانک شهر
  • داده‌ورزی سداد
  • و …

 

شرکای تجاری:

  • شرکت رهیاب رایان فردا
  • شرکت پرداز گستر تدبیر

 

شرکت‌های زیرمجموعه:

 

افتخارات:

  • مجوز واحد فناوری پارک فناوری پردیس
  • گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان
  • گواهی رتبه‌بندی و احراز صلاحیت شرکت‌های انفورماتیکی
  • اشتهار به کیفیت
  • گواهینامه شرکت برتر از بین شرکت‌های D.A.S
  • سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008
  • سیستم اندازه‌گیری رضایت مشتری ۲۰۱۲:ISO 10004
  • مجوز فعالیت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران
  • انجمن انفورماتیک ایران

 

دانلود لوگو عمودی با کیفیت سفیر آبی آرام {PNG, JPG}

دانلود لوگو افقی با کیفیت سفیر آبی آرام {PNG, JPG}

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.abcallcenter.com

تلفن: ۷۱۳۹۴۲۰۰-۰۲۱

دورنگار: ۷۶۲۵۰۳۱۴-۰۲۱

پست الکترونیک: info@abcallcenter.com

نشانی: پارک فناوری پردیس، نبش نوآوری هفتم، پلاک ٧١

لینک شرکت سفیر آبی آرام در شبکه‌های اجتماعی:

/* ]]> */