راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تجارت الکترونیک ارسباران (وندار)

شرکت تجارت الکترونیک ارسباران (وندار)، شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک است. یکپارچه‌سازی همه خدمات و ابزارهای پرداخت آنلاین و ارائه جامع آن به کسب‌وکارها نیازی است که وندار به آن پاسخ داده است.

وندار از سال ۱۳۹۷ کار خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد. کسب‌وکارهای آنلاین با توسعه اینترنت در ایران نیاز داشتند تا همگام با فناوری پرداخت در دنیا از محصولات و ابزارهای پرداخت اینترنتی برای رشد خود بهره ببرند. وندار با تولید و ارائه این محصولات توانست شکل بومی‌سازی‌شده این خدمات را به کسب‌وکارهای استارتاپی و شرکت‌های بزرگ ارائه دهد و نقشی پررنگ در بهبود خدمات پرداخت الکترونیک ایفا کند.

سال تأسیس:

۱۳۹۸

مدیرعامل:

متولد:
1357

سمت‌های پیشین:
مدیر واحد پرداخت تسکا

سمت فعلی:
هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل وندار

اعضای هیئت‌مدیره:

متولد:
۱۳۶۶

سمت فعلی:
هم‌بنیان‌گذار و مدیر فنی وندار

متولد:
۱۳۶۵

سمت فعلی:
هم‌بنیان‌گذار و مدیر ارشد محصول وندار

سمت فعلی:
هم‌بنیان‌گذار و مدیر مالی وندار

حوزه فعالیت:

پرداخت

رقبا:

  • زرین‌پال
  • Pay.ir
  • آی‌دی‌پی

مشتریان:

  • اسنپ
  • کارنامه
  • نماوا
  • فیلیمو
  • الوپیک
  • بیت‌برگ
  • والکس

محصولات کلیدی:

محصولات پرداخت:

  • درگاه پرداخت اینترنتی
  • پرداخت خودکار
  • فرم پرداخت
  • واریز شناسه‌دار
  • معامله امن

محصولات تسویه:

  • تسویه پایا
  • تسویه حساب به حساب

محصولات عملیاتی:

  • احراز هویت و استعلام‌های مشتری
  • کردار
  • گزارش‌های مالی

محصولات و راهکارها:

  • درگاه پرداخت اینترنتی
  • پرداخت خودکار
  • فرم پرداخت
  • واریز شناسه‌دار
  • معامله امن
  • تسویه پایا
  • تسویه آنی
  • مشتریان
  • کردار
  • گزارش‌های مالی
  • شارژ کیف‌پول

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: vandar.io

تلفن: ۹۲۰۰۱۷۸۰-۰۲۱

پست الکترونیک: support@Vandar.io

نشانی: تهران، خیابان خالداسلامبولی، کوچه شماره ۲۱، پلاک ۸، واحد ۳

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره وندار


شرکت تجارت الکترونیک ارسباران (وندار)

دستورالعمل «شبا پشتیبان»؛‌ راهکاری برای تاب‌آوری کسب‌و‌کارهای اینترنتی

با گذشت چند هفته از حمله‌های سایبری سراسری به برخی خدمات زیرساختی کشور در ادامه‌ جنگ تحمیلی ۱۲ روزه علیه مردم و کشور ایران، مسئله‌ تاب‌آوری در حوزه پرداخت الکترونیکی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. در چنین شرایطی، بانک مرکزی و شرکت

اقدامات ویژه وندار برای افزایش تاب‌آوری مالی کسب‌وکارها در شرایط بحرانی

در یک ماه گذشته، فضای اقتصادی و دیجیتال کشور با یکی از دشوارترین دوره‌های خود روبه‌رو شد. اختلال‌های گسترده در دسترسی به اینترنت، اختلالات سامانه‌های بانکی و افزایش مخاطرات عملیاتی، موجب شد بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی با کاهش درآمد،

مدیر عملیات وندار: در حال طراحی و تست ابزارهای نیمه‌آنلاین هستیم که داده‌های تراکنش را به‌صورت آفلاین یا با تأخیر زمانی ثبت می‌کنند

علیرضا هموطن، مدیر عملیات وندار، در گفت‌وگو با راه پرداخت با تأکید بر اینکه پایداری خدمات پرداخت، به‌ویژه در شرایط بحرانی، برای این شرکت اولویت دارد، گفت: «وندار از مدت‌ها پیش با تکیه بر زیرساخت‌های داخلی و عدم وابستگی به سرویس‌دهنده‌های