راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک صادرات: پرداخت بیش از ۵۷ میلیون قبض به صورت الکترونیکی

بانک صادرات ایران در سال ۱۳۹۰ بیش از ۵۷ میلیون قبض خدمات شهری مشتریان را از طریق ابزارهای الکترونیکی دریافت کرد.

به گزارش راه پرداخت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور ارتقاء کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بانکی، با راه اندازی سیستم‌های مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام کرده است. براین اساس در سال ۱۳۹۰ مشتریان بانک و دارندگان کارت بانک‌‎های عضو شبکه شتاب از طریق دستگاه‌های خود‌پرداز، تلفنبانک (۰۹۶۰۲)، دستگاه‌های پایانه‌ فروش، سیستم بانکداری اینترنتی و همراه بانک ۵۷ میلیون قبض به مبلغ حدود ۲۶ هزار میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری پرداخت نموده‌اند.

گفتنی است که استفاده از سامانه‌های مکانیزه و الکترونیکی نقش برجسته‌ای در صرفه‌جویی هزینه‌ها، وقت و کاهش ترافیک و آلودگی‌ هوا دارد و موجب جلب رضایتمندی مشتریان نیز می‌شود.

شایان ذکراست که دارندگان سپهر کارت بانک صادرات ایران و کارت بانک‌های عضو شبکه شتاب به آسانی می‌توانند طی تماس با شماره (۰۹۶۰۲) مرکز صدای سپهر و یا با مراجعه به دستگاه‌های خود‌پرداز این بانک در سراسر کشور و همچنین عضویت درسیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران و نیز نصب و فعال سازی نرم افزار موبایل بنکینگ این بانک برروی گوشی‌های تلفن همراه خود و یا با استفاده از دستگاه‌های پایانه فروش (pos) ‌ بانک صادرات ایران نسبت به پرداخت قبوض خدماتی خود به صورت رایگان اقدام نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.